COL | יום ד' סיון ה׳תשפ״ג 24.05.2023

למעלה מרבבה: חגיגת סיום הרמב"ם העולמית בחזית 770

למעלה מ-15,000 אלף איש, אנשים, נשים וטף התאספו אמש (שלישי) לרגל סיום הרמב"ם, ברחבה באיסטערן פארקווי מול בית מדרשו של הרבי ב-770 | האירוע כלל נאומים וברכות מאת רבנים ואישי ציבור בולטים, לצד הופעה מוזיקלית מרהיבה בראשות גדולי הזמר החסידי; אברהם פריד, בני פרידמן ואלי מרכוס | צפו בתיעוד
למעלה מרבבה: חגיגת סיום הרמב
צילום: אהרון גליס

קהל של כ-15,000 אלף איש, אנשים, נשים וטף התאספו אמש לרגל סיום הרמב"ם, באירוע מיוחד ומגוון שכלל נאומים וברכות מאת רבנים ואישי ציבור בולטים, לצד הופעה מוזיקלית מרהיבה בראשות גדולי הזמר החסידי: אברהם פריד, בני פרידמן ואלי מרכוס.

קהל של כ-15,000 איש, אנשים, נשים וטף התאספו אמש בשדרת איסטערן פארקווי המרכזית, בחזית בניין 770, לרגל חגיגות "סיום הרמב"ם המרכזי". הערב ציין את סיום כל ספר משנה תורה, והדגש לאחדות ומחויבות ללימוד התורה.

באירוע הוצגו ברכות מאת שורה של אישיים בולטים, כמו נשיא המדינה מר יצחק (בוז'י) הרצוג, והרבנים הראשיים, הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, הרב משה שלמה עמאר ועוד. המסרים שלהם העניקו לאירוע משמעות ומקום של כבוד, שאירוע הסיום חוצה יבשות ומגשר על פערים בין קהילות מה שמבטא שהלימוד שייך לכלל עם ישראל.

במהלך האירוע הוקרן סרט הוידיאו "Beyond Coincidence" ("מֵעֵבֶר לצירוף מקרים"), שחשף שורת סיפורים עוצמתית ומרתקת על מסירות ונחישות בלימוד הרמב"ם. גולת הכותרת הייתה עדותו של מר כהן בנימינוב, שגם לצד עתות מצוקה קשות במיוחד, ובצל המוות לא וויתר על לימוד עקבי בספר משנה תורה. סיפורו שימש לקהל הנוכחים תזכורת נוקבת כיצד אמורה להיות הגישה ללימוד הרמב"ם ולכח וחוסן הטמון בלימוד זה.

אנשי הזמר החסידי הנודעים, ר' אברהם פריד, ר' בני פרידמן ור' אלי מרכוס, ריגשו את הקהל בניגוני רגש מעוררים, והקפיצו את המשתתפים בשירי שמחה תוססים ומלאי חיות.

בתחילתו של האירוע, נרשמה עובדה מיוחדת נוספת, כשאלי מרכוס ביצע שיר שחשף לראשונה. הוא ציין כי את השיר קיבל מיד לאחר הסיום הגדול בשנה שעברה וכעת שר אותו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.