מנדי ברגר | יום ד' סיון ה׳תשפ״ג 24.05.2023

עמדת תפילין נחנכה בקרית מד"א לזכרו של חזי רויטקוף ז״ל

טקס מרגש נערך עם חנוכת עמדת הנחת תפילין לזכרו של יחזקאל (חזי) צבי רויטקוף ז״ל, תושב פתח תקווה ואב לשלושה שנהרג בתאונת אופנוע • הטקס שנערך בקרית מד״א ברמלה כלל השתתפות של שיראל אלמנתו, בני משפחתו של חזי, סמנכ״ל קהילה במד״א אלי יפה, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א פרופ׳ אילת שנער, שליח חב"ד במד"א - הרב יונתן שפיצר ובכירי הארגון
עמדת תפילין נחנכה בקרית מד

טקס מרגש נערך עם חנוכת עמדת הנחת תפילין לזכרו של יחזקאל (חזי) צבי רויטקוף ז״ל, תושב פתח תקווה ואב לשלושה שנהרג בתאונת אופנוע בחודש פברואר האחרון.

הטקס שנערך בקרית מד״א ברמלה כלל השתתפות של שיראל אלמנתו, בני משפחתו של חזי, סמנכ״ל קהילה במד״א אלי יפה, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א פרופ׳ אילת שנער, שליח חב"ד במד"א - הרב יונתן שפיצר ובכירי הארגון.

במהלך האירוע פגשו לראשונה שיראל אלמנתו וכן בני משפחה נוספים של יחזקאל (חזי) רויטקוף ז״ל את צוות מד״א החובשים ניסן היילברון, צביקה לרר, מישאל עירוב והפראמדיק עלי נסראללה - שנלחמו על חייו של חזי ברגעיו האחרונים. בני המשפחה ואלמנתו של חזי ז״ל שמעו על הטיפול הרפואי בשטח ומהלך הפינוי לבית החולים והודו להם על פועלם.

״את חזי היקר בחרה המשפחה להנציח בתרומת עמדת תפילין למרכז שירותי הדם של מגן דוד אדום״ אמר אלי יפה, סמנכ״ל קהילה במד״א והמשיך, ״המרכז בו תורמים מהציבור נחלצים להצלת חיי אחרים - אחרים שלא מוכרים לתורמים. גם חזי זכה במותו לסייע ולתרום ל-4 נזקקים להשתלה - זכות עצומה."

״אנחנו מודים לכם שבחרתם שעמדת התפילין תהיה כאן." הוסיפה פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם של מד״א, ״בבניין שירותי הדם של מד״א יעבדו כ-300 איש, אני משוכנעת שיהיו בו רבים שהעובדה שהם יכולים להניח תפילין במהלך העבודה היא מאוד מאוד חשובה להם. העובדה שזה נושא את שמו של חזי תבטיח שישאר איתנו כל הזמן.״

עמדת התפילין המיוחדת נתרמה ע״י משפחתו של חזי רויטקוף ז״ל, שביקשה לאפשר לכל אדם שרוצה להניח תפילין - לעשות זאת. ואכן בתום הטקס נעשה בעמדה החדשה שימוש. במהלך סיור במבנה בנק הדם החדש של מד״א - הגיעו בני משפחתו של חזי ז״ל לחדר התרמת הדם שנפתח לראשונה, שם תרמו מנות דם לזכרו.

אליאור צייחי, גיסו של חזי ז״ל: "כשחשבנו איך אפשר להנציח את חזי, חיפשנו משהו עם משמעות, והחלטנו שאנחנו רוצים לתרום משהו לעילוי נשמתו ולעשות חסד. למעשה קיבלנו סימן מהשם. תודה רבה לכולכם על התרומה, ההתגייסות, המענה, הזמן וההשקעה. זה לא מובן מאליו, זו זכות אדירה להיות כאן ושנוכל לזכות כל יום אנשים נוספים בהנחת תפילין, תודה רבה לכם."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.