| יום ג' סיון ה׳תשפ״ג 23.05.2023

הרה"ג הרה"ח יקותיאל פרקש מצטרף לצוות הכולל לרבני חב"ד

הכולל הוירטואלי לשלוחים ורבנים עתידים, שנוסד לאחרונה, נרגש לבשר על הצטרפותו של הפוסק הנודע מירושלים, הרה"ג הרה"ח הרב יקותיאל פרקש, לסגל הרבנים המלווים את התוכנית. הרב פרקש ישמש כמגיד שיעור החל מהסימסטר החדש.  
הרה

מטרת הכולל לרבני חב"ד היא להעניק כלים ללימוד הלכה בעיון לרבנים בהווה ולרבנים עתידים. בנוסף לשני השיעורים השבועיים של ראשי הכולל, הכולל משלב בתוכנית הלימוד גם רבנים בכירים ומנוסים כדי לאפשר לתלמידים לעבור 'שימוש' הלכה למעשה.
 

כעת הכולל מתכבד לצרף לשורותיו את הרה"ג הרה"ח הרב יקותיאל פרקש, מהפוסקים המובילים בחב"ד, כדי שיעניק מנסיונו וידיעותיו להכשרת הדור הבא של רבני חב"ד. הרב פרקש כתב וערך את אחד מספרי ההלכה המוסמכים ביותר על הלכות נידה, וחברי הכולל נרגשים עד מאוד מההזדמנות ללמוד ולקבל ישירות מפוסק כה מכובד בעודם מתחילים את לימוד הלכות נידה.


היום האחרון להרשמה לזמן החדש הוא מחר.
 

הרב בצלאל בסמן, מנכ"ל הכולל, מסר כי הוא נרגש מאוד להשיק את הסניף של הכולל בשפה העברית מיד לאחר חג השבועות. 

לקבלת מידע נוסף על הסניף בעברית ולהנחה מיוחדת ל-30 הנרשמים הראשונים, לחצו כאן.

הכולל החדש לרבני חב"ד החל את מושב הפתיחה שלו עם למעלה מ-80 משתתפים, רבנים מרחבי העולם. הכולל הוירטואלי, בעל התוכנית לעשר שנים, הוא פרויקט משותף של בית המדרש לשלוחים מטעם מרכז 302 והכולל לרבני חב"ד. מטרתו להעצים רבנים בהווה ובעתיד באמצעות הבנה מעמיקה ומתקדמת של ההלכה ודרכי ההוראה.

בימים אלו, חברי הכולל מסיימים את לימוד הלכות טבילת כלים והגעלה ומיד לאחר חג השבועות יחלו בלימוד מעמיק למשך שנתיים של הלכות נידה. התכנית תשלב מערך 'שימוש' ייחודי שיאפשר לשלוחים להיות מומחים בהלכות נידה באמצעות לימוד היסודות בקראון-הייטס במשך מספר ימים. לאחר מכן, השימוש יימשך על פני תקופה של שנתיים באמצעות מערכת דיוור חדשנית שפותחה על ידי הכולל.

ראש הכולל, הרב חיים הלל רסקין, תיאר כיצד הוא שואב השראה רבה ממסירותם של המשתתפים. "למרות לוחות הזמנים העמוסים מאוד של חברי הכולל, הם מקדישים 8-10 שעות שבועיות, תוך התמקדות רבה בלמידה עיונית ושימוש הלכה למעשה".

להרשמה לסמסטר החדש, לחצו כאן.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.