חיים כהן | יום ב' סיון ה׳תשפ״ג 22.05.2023

עשרות נשים אלמנות סיימו מסע מיוחד ומרגש לחצרות קודשנו

עשרות אלמנות מכל רחבי הארץ, מכלל המגזרים והעדות ימריאו היום בחזרה לישראל אחרי מסע ייחודי וראשון מסוגו שעורך עבורן ארגון 'נפלאות מתגברות' • המסע המיוחד הוא חלק מפעילות אדירה, כאשר בשנים האחרונות הוקמו ברחבי הארץ לא פחות מ-12 סניפים, המהווים עבורן בית חם, ובהם נערכים פעילויות רבות ומגוונות, כדי לתת להן גב וכוח להתמודד עם השכול והבדידות
עשרות נשים אלמנות סיימו מסע מיוחד ומרגש לחצרות קודשנו

עשרות אלמנות מכל רחבי הארץ, מכלל המגזרים והעדות ימריאו היום בחזרה לישראל אחרי מסע ייחודי וראשון מסוגו שעורך עבורן ארגון 'נפלאות מתגברות'.

ההתארגנות למסע המיוחד נמשכה מספר חודשים, והיום כאמור המריאו הנשים בחזרה לארץ אחרי מסע ארוך ומושקע בן שמונה ימים. המסע שכותרותו "כולנו כאחת" תוכנן לפרטי פרטיו, וסדר יומן של הנשים היה מלא וגדוש בתוכן לגוף ולנשמה.

כך למשל בבוקר היום הראשון של המסע, השתתפו הנשים בפעילות ספורטיבית מיוחדת מגב' יפעת זינגר שכותרתו "לגוף ולנשמה", האזינו לשיעור הכנה מיוחד לכניסה ל-770 עם הרבנית ציפורה מיידניק, התפללו עם הרבי, ערכו תמונה קבוצתית ומאוחר יותר ערכו מפגש מיוחד שמטרתו היכרותן אחת את השניה והצגת "שיר המסע".

"יום שלישי השבוע חל בתאריך כ"ה באייר וזהו יום הקשור במיוחד לכוח הנשי" אומרת גב' מירי שניאורסון, מייסדת 'נפלאות מתגברות' שמלווה את המסע בראש צוות נרחב. "ביום הזה מידי שנה, בסמוך לחג השבועות נערך ב-770 כנס מיוחד לנשים, בהשתתפות הרבי, כך שפתיחת המסע ביום הזה היא יותר מסימבולית".

למחרת נסעה הקבוצה לרובע מנהטן נסעה הקבוצה לרובע מנהטן בו ביקרו בין היתר בפסל החירות, ב'טיים-סקוור' ב'גרנד זירו' ובבניין האו"ם "לחוות את פעולותיו של הרבי בעולם", וכן השתתפו בשיט לחופי דרום מנהטן. את היום הזה הן סיימו בהתוועדות וארוחת ערב כיד המלך עם השליחה הגב' חני סטון באחד מבתי חב"ד המרכזיים במנהטן.

אחרי שבת עילאית ומרוממת במיוחד, נסעו אתמול (ראשון) חברות הקבוצה לשאת תפילה באוהל. במשך שעה ארוכה התפללו חברות הקבוצה יחד, וכל אחת לחוד וביקשו עליהן ועל צאצאיהן. "ביקשנו כוחות לעתיד" העידו כולן...

המסע המיוחד הוא חלק מפעילות אדירה שעורך 'נפלאות מתגברות' עבור אלמנות בגיל השלישי בכל רחבי הארץ. בשנים האחרונות הוקמו ברחבי הארץ לא פחות מ-12 סניפים, המהווים עבורן בית חם, ובהם נערכים פעילויות רבות ומגוונות, כדי לתת להן גב וכוח להתמודד עם השכול והבדידות.

גב' שניאורסון מתארת את שהתרחש מאחורי הקלעים של המסע המיוחד הזה: "לאורך כל השנים הייתה לרבי גישה מיוחדת למה שאנו מכנים כיום 'גיל הזהב'. הרבי עודד את החסידים לארגן פעילויות סביב לימוד תורה והתחזקות ביר"ש, ובשנת ה'תשמ"א – שהייתה שנת "הקהל" כמו השנה – אף הקים את כולל 'תפארת זקנים לוי יצחק' ואת המקבילה 'עטרת זקנות'.

"אנו ממשיכים ברוח הזו ומפעילים את 'תפארת נפלאות' כאשר מדי שבוע נפגשות ומתאחדות ה'מתגברות' סביב לימוד תורה, התנדבות ועזרה הדדית. המסע המיוחד הוא אירוע שיא שבו משתתפות בס"ד 50 אלמנות ממגזרים שונים ומקהילות שונות – נשים מבתים ליטאיים וחסידים, ספרדים וכיפות סרוגות. כל אחת מהן רואה במסע אבן דרך מיוחדת, יכולת להפיג את הבדידות והכאב, והזדמנות מיוחדת לשאת תפילה עליהן ועל משפחתן. הנסיעה המשותפת, מתוך אחדות אמיתית וכאשר כולה סביב נושאים של תורה ורוחניות - זה 'מעמד הקהל' במלוא מובן המילה!"

עוד לדבריה "בכל אחד מהמסעות והאירועים המיוחדים שמארגנים ב"נפלאות מתגברות" המופתים מתגלגלים כפשוטו, עם סיפורי ישועות מרגשים במיוחד - מעבר לעצם הכוח ששואבות הנשים מהפעילות. בייחוד בתקופה זו בה עם ישראל משווע לגאולה ולקירוב לבבות אמיתי, המסע הזה יוסיף אור ובעז"ה יהיה צעד נוסף בדרך לגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.