מנדי ברגר | יום ב' סיון ה׳תשפ״ג 22.05.2023

חצור הגלילית: שליח חב"ד הגיע לבית רב העיר הנבחר ובירכו

עם קבלת ההודעה הרשמית, הגיע שליח חב''ד בחצור הגלילית הרב ניסן מור יוסף לביתו של הרב הנבחר - הרב עוזיאל דיעי לברכו על בחירתו • "שימשיך את שושלת אבותיו ברבנות חצור הגלילית ובידידות אמת לתנועת חסידות חב"ד", אמר השליח ל-COL
חצור הגלילית: שליח חב

הרב עוזיאל דיעי נבחר לכהן כרב העיר חצור הגלילית, לאחר שזכה לתמיכת של כל חברי האסיפה הבוחרת לרבנות העיר. לאחר פרסום התוצאות בירך השר לשירותי דת, ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי, את הרב דיעי.

על תפקיד רב העיר התמודדו שישה מועמדים: הרב חיים חיימוב, הרב משה כהן, הרב אברהם קלמנטינובסקי, הרב שמעון לגריסי, הרב עוזיאל דיעי, והרב עוזיאל משה ברקוביץ.  

הרב דיעי (46) נשוי ואב לעשרה. בעל תעודת הסמכה לכהן כרב עיר מהרבנות הראשית לישראל ומכהן כרב קהילת שער עוזיאל ברחובות. הרב דיעי מכהן כדיין בבית הדין לממונות ברחובות, ומשיב בנושאים הלכתיים מטעם בית הוראה בנשיאות הרב ברוך שרגא.   

בראש הוועדה לבחירת רב העיר חצור הגלילית עמד חבר בית הדין הגדול (בדימוס) הרב אליהו היישריק והיו חברים בה הרב יצחק לוי רב העיר נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, מר שמעון סויסה, מר נתן ראש, הגב' מיכל שמש. את הוועדה ריכז מר צורי פורת.

שליח חב"ד בחצרות הגלילית - הרב ניסן מור יוסף הגיע לביתו של הרב דיעי עם קבלת תוצאות הבחירות בכדי לברכו. "זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו", אמר ל-COL והוסיף, כי "אנו שמחים על בחירת הרב עוזיאל דיעי שליט''א שנבחר היום בראש חודש סיון לכהן רבה הראשי ומרא דאתרא של חצור הגלילית ברוב עם הדרת מלך. שימשיך את שושלת אבותיו ברבנות חצור הגלילית ובידידות אמת לתנועת חסידות חב"ד. יאריך ימים על ממלכתו". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.