COL | יום ב' סיון ה׳תשפ״ג 22.05.2023

ברקע ההסתה הפרועה: שליח חב"ד בסלוניקי במסר מאחד | צפו

דברי הסתה מושמעים בימים אלו כלפי הציבור החרדי בערוצים שונים | ברקע הדברים, שליח חב"ד בסלוניקי שביון ורבה של אלבניה ומדינות הבלקן הסמוכות הרב יואל קפלן, העניק ראיון לעיתונאי בועז גולן מערוץ 14 | בו הוא 'מנפץ' את הסטיגמות על החברה החרדית ומספר על שירותו הצבאי שלו ושל בנו | ועל התרומה הגדולה של החרדים לארץ ישראל | צפו
ברקע ההסתה הפרועה: שליח חב

ברקע ההסתה הפרועה שמתקיימת בימים אלו כלפי הציבור החרדי, הרב יואל קפלן, שליח חב"ד בסלוניקי שביון ורבה של אלבניה ומדינות הבלקן הסמוכות, העניק ראיון לעיתונאי בועז גולן מערוץ 14 בו הוא 'מנפץ' את הסטיגמות ומספר כי הוא משרת כקצין במיל' בפיקוד העורף בצה"ל ועל שירותו הצבאי של בנו יעקב משה קפלן, שרק עתה סיים קורס קצינים בהצטיינות . 

הרב קפלן שיתף את העוקבים ברשתות החברתיות וכתב: "הארץ רועשת וגועשת. אנשים מסוימים מלאי דימיון ואי ידיעה מפריחים אמירות שונות על חומות והפרדה, על הם ואנחנו, אבל האמת היא שאין על העם שלנו. עם ישראל רובו ככולו, מאוחד ומלא בנתינה אין סופית.

אין הבדל כלל בין ציבורים שונים, אין חומות, אין שוני כלל. כולנו עסוקים בריבוי של עשיית טוב וחסד והכל מתוך אהבת חינם ומתוך תפילה 'ברכנו אבינו כולנו כאחד באור פניך, כי באור פניך נתת לנו ה' אלוקינו, תורת חיים ואהבת חסד, וצדקה וברכה ורחמים וחיים ושלום.' במיוחד בימים אלו לפני קבלת התורה - כאיש אחד בלב אחד. ככה נמשיך בעשיה מתוך אהבה והיא תנצח."
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.