מנדי ברגר | יום א' סיון ה׳תשפ״ג 21.05.2023

הגרלת ביניים על 100,000 ש"ח למצטרפים ל'פדיון שבויים'

כל הנרשמים כעת להגרלת יד לאחים על ספר התורה, ייכנסו מיידית ל"הגרלת ביניים" שתערך הלילה ב-22:00 על פרס כספי בסך 100,000 שקלים במזומן • נוסף להגרלה על 100,000 שקלים במזומן, תיערך היום הגרלה על פרסים יקרי ערך נוספים
הגרלת ביניים על 100,000 ש

כזו הזדמנות עוד לא הייתה: כל הנרשמים כעת להגרלת יד לאחים על ספר התורה, ייכנסו מיידית ל"הגרלת ביניים" שתערך הלילה ב-22:00 על פרס כספי בסך 100,000 שקלים במזומן.

"בס"ד הודות לתומכי יד לאחים בקנדה שהעבירו תרומה עבור כך, יש לנו את האפשרות לקיים את הגרלת הביניים המיוחדת ולציבור ישנה הזדמנות גם לקיים מצוות 'פדיון שבויים', וגם לזכות ב-100,000 שקלים במזומן" אומרים בארגון.

נוסף להגרלה על 100,000 שקלים במזומן, תיערך היום הגרלה על פרסים יקרי ערך נוספים: 1) חופשה זוגית במלון המפואר 'ניר עציון' (שני זוכים). 2) ש"ס שוטנשטיין, הסט השלם, המהדורה הגדולה בשווי 7,000 שקלים. 3) שואב-שוטף מבית 'טינקו' (שלשה זוכים).

ההגרלה על ספר התורה תיערך בעז"ה במהלך השבוע - ביום רביעי ד' בסיון (24.5.23 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים. במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, בסעודת המצווה ואפילו ברכישת בגדי שבת לכל המשפחה לרגל המעמד.

לשאלת רבים: המחזיקים בתרומה בהוראת קבע לפעילות יד לאחים יכנסו בחינם לשתי ההגרלות, אחרי שיזינו במערכת יד לאחים את הקוד האישי המיוחד שנשלח בימים אלו לביתם במכתב מיוחד. מי שאינם רשומים ורוצים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים כאמור לחייג למוקד ההרשמה המיוחד או להיכנס לאתר הארגון.

להצטרפות להגרלה ההיסטורית חייגו 9234* או באתר המיוחד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.