שלמה מן | יום כ"ז אייר ה׳תשפ״ג 18.05.2023

למה עמית סגל קיים השבוע סבב של ביקורים בבתי חב"ד? • ראיון

הפרשן הפוליטי הבולט בישראל ביקר השבוע בבתי חב"ד בניו יורק, בטקסס, בשיקגו ובטורונטו. בשבוע הבא יבקר בבתי חב"ד נוספים | מנהל הדסק לישראלים בחו"ל ב"מרכז 302" מספר על הביקור ועל הדומים לאורך ימי השנה
למה עמית סגל קיים השבוע סבב של ביקורים בבתי חב
ברקע: עמית סגל בהרצאה לישראלים בטקסס, השבוע

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של ערוץ 12, הנחשב לבולט ביותר בישראל בתחומו בשנים האחרונות, קיים השבוע סבב של ביקורים בבתי חב"ד בצפון אמריקה.

הוא ביקר בבית חב"ד לישראלים בשיקגו שבאילינוי, ביוסטון שבטקסס ובניו יורק. הערב (חמישי) הוא יבקר בבית חב"ד לישראלים בטורונטו שבקנדה, והמסע יימשך גם בשבוע הבא במספר ערים נוספים.

סגל הובא לבתי חב"ד בידי אגף "חב"ד לישראלים בחוץ לארץ" - הדסק הישראלי של "מרכז 302". הערב התארח בתכנית 'ליל שישי' ברדיו COL בהגשת הרצל קוסאשוילי, הרב שמעון בינשטוק, מנהל האגף, שסיפר על הפעולות הדומות לכל אורך ימות השנה.


האזינו לראיון המלא >>


הרב בנשטוק, הפועל בקרב ישראלים בטורנטו בעשור האחרון, סיפר כי במשך שנים ניכר היה צורך במערך מרוכז שיסייע לבתי חב"ד לישראלים בפעולות שונות.

"הבאת אמנים ומרצים היא חלק מהפעילות שלנו", מסביר בינשטוק. "הבאתם מסייעת לשלוחים להתחבר עם קבל שבדרך כלל לא נמצא בבתי חב"ד ולהכיר גם להם את הפעילות.

"אנחנו פונים לאמן ומסדרים לו סבב של הרצאות והופעות, ובכל יום הוא נמצא בבית חב"ד אחר. וזה עוזר לנו גם בעלות ובמימון של זה. הכרטיס טיסה מישראל לצפון אמריקה מתחלק בין השלוחים וגם המחיר שאמן מוכן לרדת לקראתנו גם מתאים".

עוד הוסיף הרב בינשטוק: "אנחנו לא מתעסקים רק בהוצאה לאור בעברית וכדומה - מה שעשינו בשנה האחרונה - ומתכוננים לעשות דברים גדולים בעתיד כמו פעילות מיוחדת לבר מצווה שתרוץ בכל בתי חב"ד לישראלים בחוץ לארץ ומקווה שבקרוב נראה תוצאות".

על ההרצאות שמקיימים האמנים בבתי חב"ד, כדוגמת ההרצאה של עמית סגל השבוע, סיפר בנשטוק: "בדרך כלל מדובר על הרצאה אחידה שהוא מוסר אותה בכל הבתי חב"ד. ההרצאה כמובן לא תדבר בנושאים רגישים שיכולים לעצבן מישהו. אלא מדברת על המצב העכשווי מה שקורה בארץ. באמת אנחנו רואים, ובהרצאות של עמית סגל גם, בהרצאות הקודמות בבתי חב"ד לישראלים יש תגובות נלהבות, ומגיע קהל שהשלוחים לא רואים בדרך כלל, וזה מרחיב את הפעילות ואת הקהל שהשליח מכיר ויכול לעשות איתם פעולה נמשכת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.