שלמה מן | יום כ"ז אייר ה׳תשפ״ג 18.05.2023

ההשתלחות בשלוחים, הסבב של עמית סגל ופתיחת עונת החתונות

סערת ההשתלחות בפעילות חב"ד ברדיו, כינוס השלוחים שנחתם השבוע בניר עציון, הביקור של עמית סגל בשורה של בתי חב"ד בארצות הברית, עונת החתונות שתיכף נפתחת. וגם: השף בשיחה טעימה לקראת חג השבועות
ההשתלחות בשלוחים, הסבב של עמית סגל ופתיחת עונת החתונות
תמונות: באדיבות המצלם וארכיון COL

כמיטב המסורת בליל שישי ברדיו COL - תכנית 'ליל שישי' לסוף השבוע בהגשת הרצל קוסאשויולי. החל מהשעה 21:00 בערב. הנה על קצה המזלג מה שממתין לכם השבוע.


להאזנה לתכנית המלאה >>


סערת השדרן חיים הכט שהשתלח השבוע בתוכניתו ברדיו 'כל רגע' בחרדים ובבנות חב"ד שלדבריו פגש במרכז רפואי בצפון. נהיה כאן בשיחה עם הרב מוני אנדר מנהל אגף דוברות חב"ד שבצעירי אגודת חב"ד על כך שמצד אחד אין חדש תחת השמש ומצד שני על כך שאין גם ממה להתרגש. "תמיד ימצאו על מה לתקוף. צריך רק תירוץ", ולדעתו בכלל לא מדובר בבנות חב"דיות. "ראית פעם בנות חב"דיות שמחלקות חלות בבתי רפואה?"

כינוס השלוחים בארץ שהתקיים השבוע במלון ניר עציון קיבץ לתוכו מגוון נושאי ליבה בעבודת השליחות המאתגרת מידי יום את השלוחים הנמרצים. אחת הסדנות היתה סביב נושא חשוב כמו הגעה לשליחות בשכונה חדשה "מהניילונים". מה עושים ומה לא עושים? ובעיקר, איך לא מפספסים הזדמנויות בלתי חוזרות במקום שליחות חדש? נשוחח על כך ועוד עם השליח בשכונת סיגליות בבאר שבע, הרב משה חיים טויסטר.

חג שבועות בפתח, וזו כמובן ההזדמנות של כל אוהבי החלב ומוצריו לחגיגה קולינרית בלבן. נהיה כאן בשיחה טעימה במיוחד עם השף מנחם דודק, שידבר על אתגרי הבישול הכשר, על מטבח חלבי מול מטבח בשרי, האם ענף המזון והמסעדנות בארץ הוא כדאי ורווחי, והוא כמובן יחלוק איתנו מתכון חגיגי למלכת המנות החלביות-הבלינצ'ס!

המדור 'שליח אחד בשבוע' יארח את הרב שמעון בינשטוק מחב"ד לישראלים בחו"ל - הדסק הישראלי של מרכז 302, תחת ניהולו של הרב מענדי קוטלארסקי. שיספר כיצד פועלת התארגנות קבוצתית  לגיוס מרצים ואמנים שיופיעו בבתי חב"ד באמריקה אצל מספר שלוחים במקביל, כמו הפרשן עמית סגל מחדשות 12 שעושה בימים אלו סבב הופעות בצופן ארה"ב? מה התגובות של המרצים והאמנים שמגיעים לבתי חב"ד הללו ומהן התוכניות לעתיד?

לסיום, עם התקרב עונת החתונות ועונת הקיץ באירועים, נהיה כאן עם צלם האירועים החב"די ר' מאיר אלפסי, שיספר על הדפסות התניא המפורסמות שלו בכל רחבי העולם, כמובן יהיו גם טיפים לחתנים וכלות שעומדים להתחתן,  על מה חשוב לשים דגש בערב חשוב ומיוחד כמו ליל הכלולות, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.