שניאור דייטש | יום כ"ד אייר ה׳תשפ״ג 15.05.2023

"במקום להודות, הוא מסית": הוגשה תלונה לרשות השניה

שדרן הטלויזיה ואיש הרדיו חיים הכט תקף בחריפות בתכנית הרדיו שלו את המפלגות החרדיות על התקציב הקואליציוני ושרבב גם את פעילות נשות חב"ד המתנדבות בבתי הרפואה | מנכ"ל בצלמו הגיש תלונה לראשות השניה: "מדובר בדברי שנאה הסתה וגזענות כלפי הציבור החרדי. במקום לברך את הנערות של חב"ד שבאו לעזור לו ומתנדבות במסירות נפש כל יום! בכל בתי החולים בארץ, במקום להודות להם, הוא תוקף את היוזמה המדהימה הזאת"
השדרן חיים הכט (צילום: רדיו 'קול רגע')

שדרן הטלויזיה ואיש הרדיו חיים הכט תקף בחריפות בתכנית הרדיו שלו את המפלגות החרדיות על התקציב הקואליציוני ושרבב גם את פעילות נשות חב"ד המתנדבות בבתי הרפואה.

בעקבות התבטאויותיו הקשות, הוגשה תלונה לרשות השנייה.

הכט תקף את התקציב האחרון שאושר בממשלה על פי דרישת המפלגות החרדיות כ-12.5 מליארד ש"ח, וטען שמיליוני השקלים שהלכו לתקציב הדתות או לאברכים, יכלו לסייע למחלקות בבתי הרפואה במחלקות הפנימיות, שקורסות תחת העומס הכבד. לטענת הכט, הכסף שהולך ל-180,000 אברכים נגזל מהזקנים במחלקות הפנימיות בבית הרפואה.

בנוסף שרבב את פעולות ההתנדבות של חב"ד למתקפה חסרת הרסן ותקף בחריפות מתנדבות של חב"ד שמגיעות לחלק חלות בבתי הרפואה: "ביום שישי, כמה מרטיט, מגיעות בנות חב"ד ומגישות לחולות חלות מתוקות לשבת, נרות וברכה מהרעבע", אומר הכט בציניות עוקצנית. "תהיו בריאות, הן אומרות לזקנות. והלב, הלב נמס מהמחווה. רוצות להפגין יהדות? בואו לשרת במחלקה ולנקות שירותים. די אתם שם בחב"ד, די עם הפוזות החלולות של יהדות רחומה. די עם הפוזות והשקרים".

מנכ"ל ארגון 'בצלמו' שי גליק הגיש תלונה לנציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב. לדבריו, "מדובר בהכללה שנאה והסתה. אין מאה ושמונים אלף אברכים והם לא גוזלים מזקנים. יותר מזה. במקום לברך את הנערות של חב"ד שבאו לעזור לו ומתנדבות במסירות נפש כל יום! בכל בתי החולים בארץ, במקום להודות להם, הוא תוקף את היוזמה המדהימה הזאת".

עוד כותב גליק "מדובר בדברי שנאה, הסתה וגזענות כלפי הציבור החרדי שלא היו נאמרים כלפי אף ציבור אחר בישראל. לו שדרן בחו"ל היה אומר את זה היינו אומרים שהוא אנטישמי", ציין.

לסיום נכתב בתלונה כי "חיים הכט דיבר בצורה זוועתית וחובה לקנוס את הערוץ על דבריו".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בושה
כ"ה אייר ה׳תשפ״ג
כפוי טובה . יצא המרצע מהשק וגילה את פרצופו האמיתי . מאחל לו שלא יזדקק לחסדיו של הציבור היקר הזה.
אה אגב אינני אדם דתי.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.