מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשפ״ג 11.05.2023

היום השלישי ל"מגן וחץ": הרוג מנפילת רקטה ישירה ברחובות

הרוג ראשון במבצע הצבאי "מגן וחץ" ברצועת עזה: נקבע מותו של אזרח ששהה בבניין מגורים ברחובות, אחרי שהבניין ספג נפילת רקטה ישירה | מוקדם יותר היום חוסלו בעזה מפקד המערך הרקטי של הג'יאהד האסלאמי וסגנו
היום השלישי ל
צילום: איחוד הצלה

היום השלישי למבצע "מגן וחץ": בפגיעת רקטה ישירה שנורתה מעזה ונפלה בבניין מגורים בלב ליבה של רחובות נקבע מותו של אזרח ישראלי שנכח במקום. בנוסף ארבעה נפצעו באורח בינוני  ו-2 במצב קל. 2 נפגעי חרדה.

החובשים של מד”א ידידיה חכמון ותומר פשקו סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, מיד נכנסו פנימה והתחלנו בסריקה בדירות, בדירה בקומה השלישית אותר נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.

"בדירה נוספת בדירה אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, הוא חולץ ע”י כוחות הכיבוי והועבר באמצעות אלונקה לאמבולנס מד”א שפינה אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. כוחות גדולים נוספים של מד”א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל-3 נפגעים נוספים במצב בינוני ולנפגעת במצב קל”.

יוני רוטנברג ראש סניף איחוד הצלה ברחובות מסר: "מדובר בזירה קשה עם הרס רב. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הנפגעים שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת הרקטה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לשמונה נפגעים בינוני וקל. צוותי חוסן העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.