חיים גולדשטיין | יום כ' אייר ה׳תשפ״ג 11.05.2023

4,500 מילדי טבריה צעקו 'שמע ישראל' בתהלוכות ל"ג בעומר

כתיבת ס"ת ותהלוכה מבית משפחת עשור • שיא אדיר בכמות הילדים המשתתפים מכל הקהילות והמגזרים באירועים לכבודו של רשב"י ובאחדות ישראל • למעלה מ-1000 ילדי תלמודי תורה ובית יעקב השתתפו בכינוסים נפרדים מיוחדים לציבור התורני  
4,500 מילדי טבריה צעקו 'שמע ישראל' בתהלוכות ל

"רבי שמעון טיהר את העיר טבריה" ביממת ל"ג בעומר חגגו ילדי העיר בתהלוכות וכינוסי ל"ג בעומר שע"י בית חב"ד וסניפיו שברחבי העיר.

את האירועים פתחה תהלוכה בליל ל"ג בעומר עם 1300 ילדים שצעדו מבית משפחת עשור ברחוב וינגייט בצעדה של קדושה ואחדות ובאמירת פסוקים ומאמרי חז"ל – לכיוון בית הכנסת 'לאה וילדיה' שם שמעו דברי תורה בצורה חוייתית עם אמן מיוחד והגרלות ענק. תהלוכה זו אורגנה ע"י השלוחים הרב שניאור והרב מענדי טורקוב והרב יונה זילברשטרום.

באותו הזמן התקיימו תהלוכות נוספות בשכונות העיר: 750 ילדים בשכונת מיכאלנג'לו ע"י השליח הרב שניאור ביטון, 250 בשכונות מורדות ע"י השליח הרב צבי זלמנוב ו280 בשכון ד' ע"י השליח הרב עומרי בן עקיבא וצעדו לכיוון כינוסים מפוארים ומושקעים לכבודו של רשב"י בסימן "יחד כל ילדי ישראל".

למחרת הצטופפו 900 (!) ילדים בהיכל 'יד שטרית' לכינוס ענק ומרכזי לכבודו של רשב"י לציבור הכללי, עם הצגה מיוחדת על רשב"י, מופע ענק עם אמן ילדים מפורסם שבסופו אמר עם הקהל הענק י"ב פסוקי תורה ואמירת פרקי תהילים.

כמיטב המסורת של השנים האחרונות התקיימו תהלוכות וכינוסים מיוחדים לציבור החרדי ברחבי העיר. בערבו של יום כ-600 ילדים השתתפו בשכונת קרית שמואל בכינוס לבנות בית יעקב ולאחר מכן התקיימה התהלוכה והכינוס לילדי תלמודי התורה בכינוס על טהרת הקודש באולמי קונטיננטל ע"י השליח הרב ברוך לבנוני. שם צפו בהצגה עוצמתית עם מסר של קיום מצוות ולימוד התורה בתוקף והאזינו ברוב קשב לדברי תורה ולחידון רב תוכן. הילדים יצאו ברוממות ובשמחה לאחר הגרלות על ש"ס רמב"ם ושו"ע ועוד, וקיימו את ציווי רשב"י שישמחו בשמחתו בהידור. 

בטבריה עילית ובשכונת נוף כנרת התקיימו ג"כ כינוסי ענק עם למעלה מ550 ילדים ע"י השליח הרב רפאל נחמן לבנוני. בשעות הצהריים כינוס לבנות בית יעקב ובתי החינוך עם הפעלה מיוחדת ונדירה, אמירת תהילים, פסוקי תורה ונתינת צדקה. ואחה"צ התקיימה תהלוכה של קדושה לילדי הת"תים ברחובה של עיר עם אמירת פסוקי תורה ומאמרי חז"ל מקרית צאנז לשכונת נוף פוריה, שם התקיים כינוס מיוחד עם הצגה והגרלות על ספרי קודש ועוד. 

הרב יוסף קרמר השליח הראשי מודה בהערכה רבה לכל המסייעים ובפרט לתלמידי הישיבה בטבריה שעזרו לכלל התהלוכות בעיר בצורה מעוררת התפעלות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.