מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ג 10.05.2023

חלק מהאירועים בוטלו: תהלוכות ל"ג בעומר ברחבי העיר קריית גת

בבוקרו של ל"ג בעומר לאור הנחיות פיקוד העורף, בוטלו תהלוכות נוספות שהיו צריכות להתקיים. אך על אף המגבלות שנדרשו התקיימו שורה של אירועי ל"ג בעומר ותהלוכות, במתכונות שונות, על ידי השלוחים בקריית גת
חלק מהאירועים בוטלו: תהלוכות ל
תמונות: באדיבות המצלמים

גם בקרית גת בליל ל"ג בעומר, התקיימו תהלוכות ענק בכרמי גת, רובע הפרחים, שער דרום ורובע גליקסון. בהן צעדו בגאון מאות רבות של ילדים באחדות ובשמחה והכריזו את י"ב הפסוקים. בימים אלו, התהלוכות מקבלות משמעות מיוחדת כאשר העם על כל חלקיו וסגנונותיו צועד יחד בתחושת אחים, בחיבור ערכי ואמיתי.

בתהלוכות השונות נהנו המשתתפים מהפנינג מתנפחים, מכוכב הילדים טל מוסרי, ממופע תוכים מרהיב ומשעשע, מהדלקת מדורת ל"ג בעומר, מלהקת דוירות שליוותה את אחת התהלוכות וכמובן להקות המתופפים של ת"ת חב"ד קרית גת.

קדמו לתהלוכות פרסום חוצות ברחבי העיר, ובו מצויין גם "פרס העיר" שיוגרל בכל תהלוכה – מתנפח לחצר.

בבוקרו של ל"ג בעומר לאור הנחיות פיקוד העורף, בוטלו תהלוכות נוספות שהיו צריכות להתקיים: התהלוכה המרכזית – היכל אידית, הקריה החרדית, תהלוכה לדוברי רוסית רובעים: הבנים, מלכי ישראל, צה"ל ואתרי המקרא.

על אף המגבלות שנדרשו, בקריה החרדית נערכו קרוב לעשרה כינוסי הקהל ספונטניים בגינות וברחובות(!) בהם השתתפו בין עשרות למאתיים איש בכל אחת... ברובע המגדים הפתיעו וקיימו כינוס ילדים מרתק במקלט ציבורי בו השתתפו כ70 הורים וילדים, כשכל כמה דקות מתחלפת קבוצה בת עשרה ילדים שעולה לשטח הפתוח לשחק בבועות סבון. ולבסוף אף נערכה תהלוכה צנועה וזריזה.

הסתובבה בכל העיר "שיירת הרשב"י"  - שיירת רכבים ארוכה ומרשימה בהתנדבותם של תושבי הקהילה החרוצים, עם ערכת הקישוט של צא"ח ומוצגי המצוות. תושבים רבים יצאו אל החלונות וליוו את השיירה מבתיהם בהתרגשות.

התהלוכות מתופעלות ע"י השלוחים החרוצים - כל שליח בשכונתו, ובתמיכת צעירי אגודת חב"ד קרית גת בראשותו של הרב משה הבלין שליט"א חבר בי"ד רבני חב"ד ורב העיר. תודתינו למנכ"ל המוסדות הרב לוי יצחק הבלין על תמיכתו וסיועו הרב ולחבר המועצה ר' זלמן הכט על עזרתו בגיוס תקציב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.