COL | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ג 10.05.2023

הקהל: רבבת קולות ב"קולולג", בתהלוכת תשב"ר הגדולה בעולם

אלפי ילדי ביתר התכנסו לתהלוכת ל"ג בעומר ברחבה הגדולה ביותר בעיר, למעמד 'הקהל' ענק וקידוש שם שמיים | רגעי השיא של האירוע כללו שירת "קולולג" של רבבת קולות, עליה ניצח שמחה פרידמן, תוך כדי הצגת מעמד "הקהל" בבית המקדש, עם מלך, כהן גדול וחזן הכנסת. 150 ילדים על הבמה ועוד רבבה בקהל שוררו יחד בווריאציות שונות "שייבנה בית המקדש" בלב נרגש ובתפילה לשוב המעמד המקורי | את שירת "אני מאמין" לזכרם של 45 קדושי מירון, ליווה קרקס מיוחד עם אקרובטים שהציגו מלאכים מרחפים
הקהל: רבבת קולות ב
צלם האירוע: מנדי הכטמן. צילום רחפן: משה ברנשטיין

בביתר עילית מסכמים שלושה חודשי הכנה אינטנסיביים, עם הצלחתה הגורפת של התהלוכה מתוך התמסרות, אחדות ושיתוף פעולה גורף וחוצה קהילות. 

לאור ההצלחה בשנה שעברה, נבחר גם השנה למיקום הכינוס הענק, המתחם הכי גדול בעיר - חניון 'קווים' בכביש 'דרך הרמ"ז' שמחבר בין שתי הגבעות המרכזיות בעיר. השנה הוגדל שטח ההתכנסות בתוך החניון, ובבוקר ל"ג בעומר אף התווספו אלף כסאות לרווחת תושבי הדרום המצטרפים.

אלפי ילדי ביתר התייצבו כאיש אחד בלב אחד, במסורת שלא ניתן לוותר עליה.

רגע השיא של האירוע כללו שירת "קולולג" של רבבת קולות, עליה התאמנו ילדי העיר באמצעות קו טלפון ייעודי בשבוע שקדם לתהלוכה, תוך כדי הצגת מעמד "הקהל" בבית המקדש, עם מלך, כהן גדול וחזן הכנסת. 150 ילדים על הבמה ועוד רבבה בקהל שוררו יחד בווריאציות שונות "שייבנה בית המקדש" בלב נרגש ובתפילה לשוב המעמד המקורי תיכף ומיד ממש.

את שירת "אני מאמין" לזכרם של 45 קדושי מירון, ליווה קרקס מיוחד עם אקרובטים שהציגו מלאכים מרחפים בבחינת "עולים ויורדים בו".

את כסאות הכבוד פיארו המד"א הרב אשר לעמיל הכהן ורבני בתי הכנסת, רבני הבד"צ בעיר, רבנים חשובים מכל העדות והחוגים, וחברי מועצת העיר.

הנאה מיוחדת הייתה לראות את ה"צבא", לגיונו של מלך, מאות התמימים חיילי בית דוד שהגיעו מהישיבות לשמש כמדריכים וסדרנים, ופיקדו על הילדים בהתלהבות, בחן מיוחד וחרדת קודש.

הרב יעקב טורנהיים מנהל בית חב"ד ביתר עילית, מודה מקרב לב לכל העוזרים והמסייעים בגופם בנפשם ובממונם להצלחת האירוע.

תודה מיוחדת לראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין, ראש לשכתו, הרב יהודה דייטש, לנציג חב"ד ר' משה כהנא ולכל העוזרים והמסייעים בגופם בנפשם ובממונם להצלחת האירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.