COL | יום י"ח אייר ה׳תשפ״ג 09.05.2023

בביתר הוסיפו עוד 1,000 כיסאות כמחווה לתושבי הדרום

מבצע 'קשת וחץ': כפי שדווח כאן ב-COL, בקריית מלאכי ביטלו את התהלוכה בעלת המסורת של עשרות שנים בעקבות המבצע הפתאומי והוראות פיקוד העורף | מוקדם יותר הודיעו בשדרות על ביטול התהלוכה שתוכננה | בביתר עילית נענו לאתגר, מזמינים את תושבי הדרום לתהלוכה בביתר והוסיפו עוד 1,000 כסאות בכנס הענק המתוכנן בעיר, בהשתתפות שמחה פרידמן וכרבבת ילדים
בביתר הוסיפו עוד 1,000 כיסאות כמחווה לתושבי הדרום

כפי שדווח הבוקר, צה”ל פתח הלילה (ב') במבצע “מגן וחץ” ומטוסי קרב תקפו ברצועת עזה וסיכלו שלושה בכירים של ארגון הטרור הג’יהאד האסלאמי.

פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות לאזורים עד 40 ק”מ מרצועת עזה – עוטף עזה, מערב לכיש, מערב הנגב, לכיש ומרכז הנגב, עם הגבלות התקהלות.

תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית שנערכת כמידי שנה בנחלת הר חב"ד שבקרית מלאכי - בוטלה, כך הודיעו הבוקר (ג') המארגנים וציינו כי היא לא תתקיים כמתוכנן ורק ייערכו כינוסים קטנים במתכונת ביתית. זאת לאחר עשרות שנים של מסורת עם התהלוכה המסורתית.

מוקדם יותר הבוקר, בית חב"ד בשדרות ביטל את התהלוכה המתוכננת והיא תתקיים באורח מצומצם באמצעות כינוסים קטנים במרחבים ממוגנים.

 

*

בביתר עילית עמלים על ההכנות האחרונות לאירוע הענק חסר תקדים בהיקפו בעיר, עם למעלה מרבבת ילדי תשב"ר שיקדשו שם שמיים ברחבת 'קווים'.

השנה הזמר החב"די הנודע שמחה פרידמן יופיע במופע 'קולול"ג' ענק בהשתתפות 150 ילדי שני הת"תים של קהילת חב"ד בעיר בשת"פ יוצא מן הכלל. כמו כן, להטוטן יופיע באמצעות מנוף ענק 'בין שמיים וארץ' בגובה 30 מטרים.

עם היוודע דבר הביטולים של התהלוכות המתוכננות בדרום הארץ, מארגני הכינוס בביתר הוסיפו עוד 1,000 כיסאות, כדי לקבל את פניהם של אורחים מהדרום שירצו להשתתף בתהלוכת הענק לכבודו של ל"ג בעומר ורשב"י, במקום התהלוכות שבוטלו אצלם בשל המצב הביטחוני הרגיש.

היערכות לילית לתהלוכת הענק בביתר:

המארגנים עדכנו את חברת ההפקה בשינוי המתוכנן ונעשו תיאומים מיוחדים, היערכות, כמו גם הוספת שתיה, 1,000 כיסאות וכן שילוט מיוחד.

על פי התכנון המוקדם בכנס, הזמר שמחה פרידמן מזמין כל תלמוד תורה בשיר מיוחד המותאם עבורו.

בעקבות השינוי הצפוי עודכן גם הזמר החב"די המפורסם, כדי שיוכל לערוך קבלת פנים מיוחדת לאורחים הצפויים להגיע מהדרום בעקבות ביטולי התהלוכות אצלם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.