חיים גולדשטיין | יום י"ז אייר ה׳תשפ״ג 08.05.2023

10 שנות משפט: העונש שקיבל ברוך מרזל על שדחף ערבי

לאחר עשור מהאירוע בו דחף ערבי ושמונה שנים של הליך פלילי עם עשרות דיונים, המשטרה הגיעה להסדר טיעון עם איש הימין ברוך מרזל • מרזל הודה בעסק בתגרה וקיבל עונש זעום - שבוע מאסר על תנאי בלבד, שאותו ירצה יתקוף אדם במהלך השנה הקרובה
10 שנות משפט: העונש שקיבל ברוך מרזל על שדחף ערבי
ברוך מרזל (צילום: ברלה שיינר, ארכיון COL)

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגיעה להסדר טיעון עם איש הימין ברוך מרזל, במסגרת כתב אישום על אירוע שבו הוא שם בתקיפת ערבי תושב חברון לפני כעשר שנים, כך מפרסם כתב 'מעריב' אברהם בלוך

מקום הסדר הטיעון תוקן כתב האישום ובו נאשם מרזל בדחיפה בלבד. מרזל הודה בעסק בתגרה וקיבל עונש זעום - שבוע מאסר על תנאי בלבד, שאותו ירצה יתקוף אדם במהלך השנה הקרובה.

בתי משפט השלום בירושלים, השופט שמואל הרבסט, מתח ביקורת על התנהלות הנשיאה בתיק וכתב: "הליך משפטי ארוך שגדל מעבר למימדיו הטבעיים".

עו"ד יצחק בם, שמציג את מרזל לאורך כל ההליך, אמר ל"מעריב": "הדבר באישום שנולד בחטא. אלמלא היה מדובר בברוך מרזל שגר בחברון, ספק אם התיק יגיע בכלל לכתב אישום. מוטב היה שמשאבי התביעה היו מושקעים בעניינים חשובים יותר".

מהמשטרה נמסר: "הסדר הטיעון משקף את האיזון בין חומרת העמדה מחד ומשך הזמן שבו נמשך ההליך מאידך, ובשים לב למכלול המקור, בית המשפט כיבד את הסדר הטיעון המאוזן ואת נימוקי צד. יצוין כי חלוף הרב והחריג נובע, בין השאר, מהתמשכות ההליכים המשפטים. לנוכח אינספור מקדמיות שהועלו על ידי הנאשם, שהכרעת בית המשפט בעניינם ארכה זמן רב. זאת לצד חילופי שופטים בבית המשפט וכן איתייצבות הנאשם לחלק מהדיונים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.