COL | יום י"ח אייר ה׳תשפ״ג 09.05.2023

חגיגת סיום ה-'משנה תורה' בקראון הייטס יערך ביום הצלתו המופלא של הרמב"ם

אירוע הסיום הרמב"ם המרכזי בניו יורק יתקיים ביום שלישי, ג' סיון, 23 במאי, בחזית בניין 770 • בהשתתפות גדולי הזמר החסידיים אברהם פריד, בני פרידמן, אלי מרקוס ומקהלת יונגערליך יופיעו בתכנית המוזיקלית הגדולה • ג' בסיון הוא היום בו ניצל הרמב״ם בנס מספינת שודדים בלב ים
חגיגת סיום ה-'משנה תורה' בקראון הייטס יערך ביום הצלתו המופלא של הרמב

בקרב מארגני "מגה סיום הרמב"ם" הגדול בניו יורק, נחשף זה עתה, כי הסיום הגדול יתקיים באותו יום בו היה יום ההצלה המופלא של הרמב"ם, כפי שהדבר מובא לידי ביטוי בכתביו האישיים של הרמב"ם.

אירוע הסיום המרכזי בניו יורק מתוכנן ליום שלישי, ג' סיון, 23 במאי, בחזית בניין 770, בו יצויין סיום לימוד כל משנה התורה.

בכתביו האישיים מספר הרמב"ם על הצלתו המופלאה מספינה טרופה בליל יום ראשון, ג' ימים לחודש סיון:

"בליל אחד בשבת, ג' ימים לירח סיון, יצאתי מן הים בשלום ובתי לעכו ונצלתי מן השמד והגענו לארץ ישראל. יום זה נדרתי שיהיה יום ששון ושמחה...".

העדות החיה והעוצמתית של הרמב"ם על הישרדותו והכרת תודה לקב"ה משמשת תפנית הולמת לחגיגות הסיום המציינות את המחויבות ללימוד התורה. כעת, דבריו סוף סוף מתממשים, כאשר אלפי יהודים ברחבי העולם מתכוננים לחגוג את סיום לימוד התורה כולה.

לקראת יום הסיום הגדול, אלפי אנשים ברחבי העולם מתכוננים לאירוע החשוב. ההתרגשות ניכרת כאשר קהילות רבות מתאחדות בציפייה לחגיגה הגדולה.

סיום הרמב"ם המרכזי בניו יורק בשנה זו יתקיים בשדרת איסטערן פארקווי בחזית בניין 770, האירוע למעשה משכפל את סיומי הרמב"ם ההיסטוריים שנערכו בג' תמוז תשפ"א ובל"ג בעומר תשפ"ב.

בהשתתפות גדולי הזמר החסידיים אברהם פריד, בני פרידמן, אלי מרקוס ומקהלת יונגערליך יופיעו בתכנית המוזיקלית הגדולה לאחר הסיום, המאחדת את רוח הרבי והרמב"ם בשנת הקהל.

רבנים ומשפיעים ישתפו את הקהל ויחלקו את תובנותיהם על משמעות סיום הרמב"ם.  הסיום יכלול גם תכנית וידאו מרתקת, שינגישו את תורת הרמב"ם לחיי היום יום.

הקהל סיום הרמב"ם הוא אירוע בולט בלוח השנה היהודי, שמציין מסירות ומחויבות ללימוד תורה. המארגנים מזמינים את כל עמך בית ישראל ליטול חלק בחגיגה, שמבטיחה להיות חדשנית, לצד זה שתהיה מרוממת ומעוררת השראה.  "זהו אירוע הקשור ישירות לרבי, והרבי אינו נותר בעל חוב", שח לנו אחד המארגנים.

ההשגחה הפרטית יוצאת הדופן של מועד הסיום עם החילוץ המופלא של הרמב"ם רק מגביר את תחושת האחדות סביב הסיום.

יהי רצון שהאחדות שבה אנו שרויים לקראת הסיום הגדול יוביל אותנו להקהל הגדול של "אנשים ונשים וטף" בירושלים הבנויה, עם ביאת המשיח תיכף ומיד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.