מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשפ״ג 06.05.2023

הדים עצומים לסמינר הגדול לסטודנטים היהודיים באוקראינה

פסח שני: שלוחי הרבי באוקראינה ממשיכים כל העת לקבל תגובות חמות ונרגשות מהסטודנטים היהודיים במדינה שהשתתפו בסמינר פסח מרגש ומושקע שנערך במהלך ימי הפסח, הרחק מאימת התופת | לסיפור המלא ותיעוד  
הדים עצומים לסמינר הגדול לסטודנטים היהודיים באוקראינה

הדים גדולים לסמינר הפסח המושקע של חב"ד לסטודנטים היהודיים באוקראינה. מוצאי 'פסח שני' ושלוחי הרבי ברחבי המדינה עדיין ממשיכים לקבל כל העת תגובות חמות ונלהבות מהסטודנטים שהשתתפו בסמינר. 

הסטודנטים קיבלו מנות תורניות עשירות תוכן במהלך ימי הסמינר שנערך ברמה הגבוהה ביותר. הסמינר שנמשך כמעט עשרה ימים ברציפות, העניק למשתתפיו את האפשרות לקיים את חג הפסח בהידור והוא התקיים במלון יוקרתי בהרי הקרפטים, הרחק מהסערה ומהחורבן שמהם סובלת המדינה.

ימי העיון שילבו תפילות משותפות, הרצאות ושיעורים, טיולים ואטרקציות, התוועדויות, מופעים חינוכיים, ועוד. את הסמינר הוביל השליח הרב פנחס וישצקי ורעייתו דינה ובני משפחתם. 

"זהו פסח הכשר הראשון שלי אי פעם והוא היה עמוס בכל כך הרבה תוכן", סיפר אחד המשתתפים בסימפוזיון שסיכם את הסמינר, "ללא הסמינר הנפלא הזה, כל זה לא היה קורה. תודה לכולם על שנתתם לי הזדמנות כה עמוקה להתחבר לשורשים, ליהדות ולעם שלי".

"עבור סטודנטים יהודים רבים ברחבי אוקראינה", הסביר אחד השלוחים, "קיום מסורות פסח בבית הוא נושא עדין ומורכב, שלא לומר מאתגר. כך שהסמינר הייחודי הזה, העניק לכל סטודנט את חווית הפסח באופן הכי מרגש, משמעותי מיוחד שיש. התגובות שאנחנו מקבלים מהם, ממחישים לנו את כוח ההשפעה של הסמינר".

הסמינר המושקע התקיים הודות לסיוע העצום של JRNU ו-ו-FJC, בניהולו של השליח הרב שלמה פלס, המלווה את מערך השליחות באוקראינה מאז קריסת מסך הברזל, ופועל במסגרת 'ועד שלוחי הרבי' המייצג את כלל הקהילות באוקראינה. השלוחים הביעו את תודתם גם לרב אבי קאסל מהנהלת 'סטארס'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.