מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשפ״ג 04.05.2023

במעמד מרגש: 'כולל חב"ד' חנך תוספת לבית פינגר בירושלים

במעמד החגיגי, בהשתתפות רב העיר הרב משה שלמה עמאר, ראש העיר משה לאון והנהלת "כולל חב"ד", נחנכו שמונה חדרים חדשים ו-13 דירות מגורים - המיועדים לסובלים ממוגבלות פיזית קשה | לסיקור ותיעוד
במעמד מרגש: 'כולל חב
צילום: כולל חב'"ד

במעמד מרגש וצנוע, נערכה חנוכת הבית לתוספת החדשה בבית פינגר - החממה של 'כולל חב"ד' והביטוח לאומי בירושלים, לאנשים הסובלים ממוגבלויות קשות. התוספת כוללת 8 חדרים חדשים למסגרת הקיימת ו-13 דירות מגורים לדיירים עצמאיים.

באירוע המיוחד נטלו חלק רב העיר והראשון לציון הרב משה שלמה עמאר, ראש העיר משה לאון, מנהל ה'כולל' הרב שלום דוכמן שהגיע מניו יורק, נציגות מהמוסד לביטוח לאומי וכן משפחת לקס שהקדישה אגף בבניין לזכר בניהם ז"ל.

באירוע הרימו על נס את ההשקעה האדירה של 'כולל חב"ד' למען רווחתם של הדיירים ואת הטיפול המקצועי והמסור הניתן על ידי צוות המקום, ובראשם המנהל קובי ויזל.

הדירות החדשות (הניתנות לכל דייר בעלות סמלית), מהוות פרויקט חדש בקונספט שונה ונפרד לחלוטין מבית פינגר. דיור ללא כל תמיכה, או קשר למסגרת או מוסד כלשהו, מתוך מטרה לאפשר מימוש חיים עצמאיים ואוטונומיים מלאים לאנשים עם נכויות, כל זאת בלב העיר ירושלים עם נגישות גבוהה לכל השירותים החיוניים ומהווה חלק מקונספט ייחודי עתידי. 

'כולל חב"ד' מתכוון לאמץ ולהרחיב למקבצי דיור דומים בירושלים ומחוצה לה ולהוות פתרון דיור ייחודי לבעלי נכויות ע"י מתן הזדמנות לשלבם בקהילה הנורמטיבית. כאמור הדירות נבנו בנגישות מלאה שיאפשר לדיירים חיים עצמאיים.

החדרים החדשים ישמשו את הדיירים שמיועדים לעבור לדירות, כמרחב אימון לקראת היציאה לחיים עצמאיים, כחלק מתכנית שנבנתה על ידי צוות מקצועי שמקנה להם את הידע והיכולות לניהול עצמי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.