מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשפ״ג 01.05.2023

בסימן גאולה ו'הקהל': היערכות שיא לתהלוכות ל"ג בעומר בארץ

הספרים החדשים, ההפקה המשובחת, והמשחק הגאולתי המדובר | מרכז התקשורת החב"די COL מגיש הצצה להכנות של שלוחי הרבי וצעירי חב"ד בארץ הקודש לקראת תהלוכות בעומר תשפ"ג שיעמדו בסימן הקהל וגאולה
בסימן גאולה ו'הקהל': היערכות שיא לתהלוכות ל
פרסומי צעירי חב"ד על רקע תהלוכת ענק בחדרה אשתקד (צילום: יהונתן פישר)

שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ נערכים במלוא המרץ לתהלוכות ל"ג בעומר שייערכו השנה בסימן 'הקהל' וגאולה. השלוחים עמלים מסביב לשעון, במספר זירות מאתגרות, לקיום התהלוכות וכינוסי ל"ג בעומר. 

בתהלוכות הילדים שיזם הרבי, צפויים להשתתף מאות אלפי ילדים מכל גווני הקשת. יחד עם הוריהם, הם יצעדו ברחובות ערי ארץ הקודש, עם שלטים בידיהם ועליהם מסרים יהודיים, כגון ציטוטים מי"ב הפסוקים, או מבצעי הקודש של הרבי. 

ברבות השנים הפכו תהלוכות הילדים לסימן ההיכר המובהק של ל"ג בעומר ברחובות הערים, כשמאות אלפי ילדים, צועדים בסדר מופתי, ובהמשך מתכנסים יחד לכינוסים מיוחדים, בהם הם מאזינים לדברי תורה, אומרים פסוקים, משתתפים במופעים חינוכיים ונהנים מתכניות מרתקות ועשירות תוכן, וכמובן בהגרלות על ספרי קודש ופרסים יקרי ערך. 

כמידי שנה, גם השנה, צעירי חב"ד - שזכה למענות קודש מהרבי באופן פרטני ומיוחד בעניין אפיון התהלוכות - מוביל את מערך התוכן והתעמולה סביב התהלוכות והכינוסים. 

בראש ובראשונה, בצעירי חב"ד יצאו בקמפיין תעמולה לשלוחים, תחת הכותרת "לג בעומר - שנת הקהל". בפרסומים, מובאים ציטוטים של הרבי על הזכות בהתעסקות עם ארגון תהלוכות הקודש של ל"ג בעומר. 

בין שלל הפקות התוכן של צעירי חב"ד, הושק השנה 'מגולה לגאולה' - והוא משחק שמדבר גאולה: הפקה מקורית ומושקעת, המתאימה במיוחד כפרס בכינוסי ל"ג בעומר.

'מגאולה לגאולה', יוזמת הוועדה למשיח וגאולה בצעירי חב"ד, הוא משחק משפחתי, כיפי וקליל, המנגיש את חזון אחרית הימים, לעומת זמן הגלות. במהלך המשחק, יצטרכו המשתתפים להתאים לקלפים 'גלותיים' בן זוג 'גאולתי' שיהפוך את המצב לגאולה. המשחק איכותי וברמת גימור גבוהה ומלווה בציורים מקוריים. למשחק מצורף עלון הוראות מפורט. 

כמיטב המסורת, גם השנה, כהוראת הרבי, הושקו ספרי קודש לחלוקה: ראשית, כרך שלישי בסדרה המפוארת 'גבורי העם שלנו' והפעם על אליהו הנביא, שמשון הגיבור ורות המואביה. הספר החדש, בעריכת הרב מנחם ברוד והרב לוי שייקביץ, מעוטר באיורים המרהיבים של הצייר שמשון קוטלובסקי.

בנוסף, הושקו גם שני ספרונים. 'היונה המופלאה' - לציבור החרדי ו'עוגה או נגה' - לציבור הכללי. 

וזה עוד לא הכל: יש גם תכנית וידאו מרתקת, ראשונה מסוגה - 'הסוד המדליק', המשתפת את הילדים באופן ייחודי, במהותו של ל"ג בעומר. גם 'בנק הפרסומים' - 'קדמה', פתח את ערוץ ל"ג בעומר לשירות השלוחים: מודעות, טיזרים, שלטי במה, שלטי חוצות ועוד, והכל בהתאמה מקומית לכל שליח ושליח. 

ובנוסף לכל אלה, גם השנה, ביוזמת ובסיוע בית חב"ד מירון - ציון הרשב"י, תסופק שתיה מסובסדת לתהלוכות ל"ג בעומר. 

בימים הקרובים, נמשיך לעקוב ולדווח אחר ההיערכות של שלוחי הרבי וצעירי חב"ד, לקראת התהלוכות הגדולות לכבודו של רשב"י.

"השנה, שנת 'הקהל', יהיה שטורעם גדול מהרגיל בתהלוכות ל"ג בעומר", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "בצל ההפגנות השונות - תהלוכות ל"ג בעומר מאחדות סביבן את כל קצות הקשת של יושבי ארץ הקודש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.