COL | יום ט' אייר ה׳תשפ״ג 30.04.2023

לראשונה: שילוב כוחות חב"דיים בביתר לתהלוכה הגדולה

השנה בביתר נערכים לתהלוכה שטרם נראתה כמותה בעיר | 150 ילדים במחזמר של "מעמד הקהל" בשילוב שירת המונים 'קולול"ג' יחד עם הזמר החסידי העולמי ר' שמחה פרידמן, אולם החידוש העיקרי טמון דווקא בשילוב כוחות חב"די יוצא מן הכלל | COL חושף את מה שקורה מאחורי הקלעים
לראשונה: שילוב כוחות חב

כל ילד מרבבת ילדי ביתר כבר יודע שבל"ג בעומר משתתפים בתהלוכה הגדולה לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. אבל השאלה הגדולה היא, אלו הפתעות יהיו השנה? 

כבר מחודש אדר נערכו מפגשים ותיאומים רבים בשטח ובמוקדי קבלת ההחלטות – וכעת COL חושף את מאחורי הקלעים של ההכנות לתהלוכה הגדולה, שצפויה השנה לשבור שיאים חדשים.

אבל קודם לכן ולפני פירוט שאר התכנית, חדי העין מבחינים השנה בחידוש שמאפיל על כולם: שילוב הכוחות החב"די בעיר ביתר, שלא היה כמותו. נחת לרבי!

כבר משלהי חודש אדר, התכנסו הפעילים יחד בתיאום כוחות מלא, כדי להביא להצלחת התהלוכה הגדולה, שב'שנת הקהל', אכן תהיה הקהלת קהילות באחדות ובאהבת רעים. לצד מנהל בית חב"ד הרב יעקב טורנהיים והפעילים המרכזיים, השתתפו מנהלי שני תלמודי התורה החב"דיים בעיר, לשילוב כוחות באחדות מלאה.

השנה, כידוע, היא "שנת הקהל", השנה בה  ומארגני התהלוכה שואבים השראה מהמעמד המתקיים בבית המקדש. כמאה וחמישים ילדי מקהלה מיוחדת, שמורכבת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, בין ילדי תלמוד תורה 'תפארת מנחם' בראשות הרב יוסף הערש סירוצקי, וילדי חיידר אידיש 'אהלי מנחם' בראשות המנהל הרב מנדי כהן. כולם יעלו לבמה גדולה שתוקם בחניון "קווים" רחב הידיים, יחד עם גדול הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן. הם ימחיזו את המעמד הנשגב שנערך בתום שנת השמיטה בבית המקדש! אשרי עין תראה כל אלה. 

בכדי שהתהלוכה תוכתר כהצלחה, 'צווי 8' דחופים הופצו בקהילת אנ"ש ביתר, כדי לזרז את אנ"ש להשתתף, איש איש כפי יכולתו, בגופו או בממונו, וגם בכלי רכבו.

חסיד חב"ד? קבל 'צו 8' להשתתפות בתהלוכת רשב"י! - לחץ כאן>>>

אבל זה עוד לא הכל: במהלך התהלוכה ישתלב מופע רב-חושי מיוחד הנושא את השם 'קולולג' בו ישתתפו יחד רבבות ילדי ביתר עילית המשתתפים בתהלוכה בשיר מיוחד בסגנון "שירת המונים". ההופעה תצולם על ידי צוות צלמים עם מגוון מצלמות מרחפות לצד שיר מיוחד.

כל ילד שיתקשר לקו הייעודי והייחודי יקבל תפקיד ווקאלי מיוחד עליו יוכל להתאמן, הכל דרך "קו ההפתעות והפרסים" המיוחד שכבר עלה לאוויר על ידי מארגני התהלוכה.

בנוסף לטקס המיוחד והמופע החושי, יתקיים מופע קרקס מרהיב בין שמים וארץ, שימחיש את תכני המעמד במופע ייחודי. התכנים כולם על טהרת הקודש ובליווי צמוד של הוועדה הרוחנית.

ומה לגבי ההגרלות? אין כמעט משפחה בביתר שלא זכתה בפרסים גדולים בתהלוכות בשנים עברו. וגם השנה, הגרלה גדולה מובטחת: ש"סים, רמב"ם, שו"ע וסטים רבים של ספרים יוגרלו בין המשתתפים בעלי הכרטיסים יוגרלו פרסים יקרי ערך, וילד אחד ומיוחד גם יזכה בגורל לקחת את כל ילדי כיתתו ליום טיול אטרקטיבי בצפון הארץ.

נחת לרבי: השנה יותר מתמיד, רשב"י ירקוד עם הילדים! 

COL ימשיך לעקוב ולעדכן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.