מנדי ברגר | יום ה' אייר ה׳תשפ״ג 26.04.2023

השרה גולן התפללה ב'אוהל' הרבי וסיירה ב'אור אבנר' בקווינס

השרה המיועדת לעמוד בראש המשרד לקידום מעמד האישה, הגב' פלורה מאי בדרה-גולן, הגיעה השבוע לאהל הק' של הרבי • לאחר שנשאה תפילה אישית, המשיכה עם פמלייתה לביקור נרחב באימפריית החינוך של אור אבנר חב"ד • השרה קיבלה סקירה מקיפה, על הנעשה והנשמע בגני הילדים ובמעונות היום, בבית הספר היסודי, בבית הספר התיכון, וכן על מחנות הקיץ והחורף ועוד
השרה גולן התפללה ב'אוהל' הרבי וסיירה ב'אור אבנר' בקווינס

מאז כוננה ממשלת ישראל ה-37 ביום הבהיר ה' טבת ה'תשפ"ג – שנת הקהל, עשו להם מנהג השרים והשרות בממשלה לפתוח את ביקורם בארצות הברית, בהגעה לציונו הק' של הרבי בקווינס, להתפלל להצלחת המסע והמשימות לשמם הגיעו.

גם השרה המיועדת לעמוד בראש המשרד לקידום מעמד האישה, הגב' פלורה מאי בדרה-גולן, הגיעה השבוע לאהל הק' של הרבי, כשהיא מלווה בגב' חגית סופייב, בתו של איל ההון והפילנתרופ הנודע ר' לוי לבייב, יחד עם בעלה ר' גבריאל סופייב, והשליח הרב לוי יצחק וולוביק, סמנכ"ל מוסדות החינוך "אור אבנר – חב"ד ליובאוויטש".

לאחר שנשאה תפילה אישית, המשיכה השרה עם פמלייתה לביקור נרחב באימפריית החינוך המשתרעת במספר מוקדים ברחבי רובע קווינס, הרובע הגדול ביותר בעיר ניו יורק.

השרה שגדלה בשכונות עוני ומצוקה, ובבית מסורתי ודתי, התרגשה עד דמעות לראות את הטיפול החינוכי המקצועי שמקבלים אלפי התלמידים והתלמידות, המגיעים מידי יום ביומו לפקוד את שערי מוסדות החינוך, מתקבלים בחום ובאהבה, לומדים על המורשת והזהות היהודית, ומקבלים כלים מעשיים להצלחה בחיי היום יום בגשמיות וברוחניות.

השרה קיבלה סקירה מקיפה, על הנעשה והנשמע בגני הילדים ובמעונות היום, בבית הספר היסודי, בבית הספר התיכון, וכן על מחנות הקיץ והחורף, תוכניות לימי ראשון או לשעות הערב עבור ילדים שעדיין לומדים בבתי ספר ציבוריים, וגם על בית הספר לחינוך מיוחד שנפתח השנה וכבר רושם הצלחה כבירה.

המנהלים והמנהלות בכל אחד מאגפי המוסדות הציגו בפני השרה את ההישגים הלימודיים והמקצועיים של התקופה האחרונה, והשרה אף השמיעה דברים נרגשים בפני תלמידות תיכון 'אור חנה'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.