מנדי ברגר | יום ג' אייר ה׳תשפ״ג 24.04.2023

במעמד חבר ביה"ד וראש העיר: סיום הרמב"ם בחב"ד בחריש

חברי קהילת חב"ד בחריש התכנסו בהיכל בית הכנסת חב"ד המרכזי "היכל מנחם", לחגיגת סיום הרמב"ם, סביב שולחנות ערוכים לסעודת מצווה • דברי ברכה נשא ראש העיר מר יצחק קשת, שציין את התפעלותו מול הזכות לסיים את ספר הרמב"ם כולו • בסיום הרמב"ם כובד האורח המיוחד, הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד
במעמד חבר ביה

חברי קהילת חב"ד בחריש התכנסו בהיכל בית הכנסת חב"ד המרכזי "היכל מנחם", לחגיגת סיום הרמב"ם, סביב שולחנות ערוכים לסעודת מצווה, בארגונם הנמרץ של חברי ועד הקהילה ר' שלום בלוי ור' יהונתן גולדברג.

רב הקהילה הרב לוי יצחק אפשטיין, פתח את האירוע בדברי התעוררות במעלת תקנת הרמב"ם, והודיע על שיעור חדש שיתקיים אי"ה מידי יום בבית הכנסת בין מנחה למעריב, בלימוד הרמב"ם במסלול פרק אחד ליום.

דברי ברכה נשא ראש העיר מר יצחק קשת, שציין את התפעלותו מול הזכות לסיים את ספר הרמב"ם כולו. בדבריו שיבח את חסידי חב"ד, האמונים על אהבת ישראל ופועלים לקירוב לבבות בעיר.

בסיום הרמב"ם כובד האורח המיוחד, הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת וחבר בי"ד רבני חב"ד. הרב הבלין סיים את הרמב"ם ומסר שיעור עיוני בהלכות מלכים, המבוסס על הדרנים של הרבי. בסיום דבריו ציין שזהו ביקורו הראשון במקום והביע את התפעלותו מהעיר ומהקהילה המתפתחת. הוא ציין לשבח את ראש העיר המסייע לחב"ד והעניק לו ברכה לבבית.

בפתיחת המחזור החדש כובד הרב אוריאור בראל, מחשובי רבני העיר וראש כולל ומוסדות 'חסדי אבות'; הרב בראל שיבח את הלומדים על התמדתם והפתיע את הקהל כאשר בישר על החלטתו להצטרף למעגל הלומדים במחזור החדש.

באירוע השתתפו עוד גם שליחי הרבי בעיר הרב אביחי כהן והרב דוד כהן. לצד רבים מלומדי הרמב"ם היומי וחברי קהילת חב"ד.

מעמד הסיום גרם להתעוררות רבה וחיזק את תקנת לימוד הרמב"ם כתקנת הרבי. לאורך הערב נרשמו רבים לרכישת ספרי רמב"ם וכן הופצו קישורים לשיעורים דיגיטליים למעוניינים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.