| יום ב' אייר ה׳תשפ״ג 23.04.2023

יהדות טי. וי. מציגים: שני ספרים בחינם בתחום אמונה ומדע

יהדות טי וי הוצאת ספרים בראשות של השלוחים הרב יחיאל אוירכמן  והרב יוסף יצחק כהן, שמחה להודיע על הוצאתם לאור לרגל ל"ג בעומר של שלשה ספרים: "אמת", "נעים להבין" ו "יובל המבולבל ומקס – צבעים".
יהדות טי. וי. מציגים: שני ספרים בחינם בתחום אמונה ומדע

יהדות טי וי הוצאת ספרים  בראשות של השליחים הרב יחיאל אוירכמן  והרב יוסף יצחק כהן , שמחה להודיע על הוצאתם לאור של שלשה ספרים, "אמת", "נעים להבין" ו "יובל המבולבל ומקס – צבעים".

הראשון "אמת", הינו אוסף תשובות של הרבי לשאלות הדנות בנושא התורה והמדע. אוסף המכתבים נבחרו בקפידה מתוך מאגר גדול של מכתבים בנושאים אלו. מטרת הספר היא להציג את מחשבותיו המקוריים של הרבי על הנושאים הנוגעים בבריאת היקום והחיים על פני כדור הארץ . כמו כן, הספר דן גם כן בגישת האדמו"רים לשאלות על תורה ומדע. העיקרון המייסד המנחה את כל תשובותיו של הרבי הוא שהמדע אינו יכול לסתור את הדת.  ספר זה קיבל את המלצתו של הרב מאניס פרידמן שאף כתב המלצה לספר.

הספר השני הוא "נעים להבין",  מורכב משאלות שנשאל המחבר במהלך השנים בהרצאות שונות שנתן המחבר לנערים בגיל העשרה ובוגרים צעירים בנושאי היקום, החיים והאדם. הספר מסביר  שהמדע חוקר את היקום על ידי התבוננות בניסיון להבין ממה הוא עשוי, ואילו התנ"ך הוא תכנית המתאר של העולם. אלוקים התבונן בו כאשר ברא את העולם, כמו אדריכל שמעיין בתכנית אדריכלית והופך אותה לבית.

הספרים ניתנים בחינם  לקריאה והורדה בלינקים הבאים:

לספר "אמת": >>לחץ כאן<<

לספר "נעים להבין": >> לחץ כאן<<

את הספרים כתב באנגלית המדען והסופר דניאל פרידמן, שהנו מהנדס מוסמך בעל תואר שני, זוכה פרס Readers’ Favorite International Book Award אשר חוקר את שורשי היקום והחיים בכדור הארץ,  מומחה בתחום הדיון בין בריאה לאבולוציה, ומחברם של מספר ספרים בתחום התורה והמדע. דניאל הנו  יו"ר של חברת Carbon Engineering, העוסקת בהוצאת פחמן דו חמצני מהאוויר על מנת לפתור את שינוי האקלים.

לסרטונים של הסופר והמדען  דן פרידמן נמצאים באתר, ומתורגמים עם כתוביות לעברית: >>לחץ כאן<<

_

הספר השלישי "יובל המבולבל ומקס – צבעים",  נכתב על ידי הרב יואל בייץ והרב יוסף יצחק כהן יו"ר יהדות טי וי ואשנב לחב"ד.

ספר זה יצא לאור לאחר סדרת הסרטים הטלוויזיונית שהצליחה מאד עם אומן הילדים המפורסם יובל המבולבל והבובה מקס. סדרה חינוכית וייחודית זו, שהפיקה "יהדות טי וי" וזכתה למיליוני צפיות ותגובות מדהימות. הצלחה זו  הביאה את "יהדות טי וי" להוציא במקביל לסרטונים גם סדרת ספרים.  

הספר שוזר בתוכו לימוד צבעים תוך כדי הסבר על מצוות עיקריות, כגון: משיח וגאולה, אהבת ישראל, ברכות, כשרות ועוד. הכל מוגש בצורה חווייתית ומיוחדת המותאמת לכל בית ובפרט למקורבים.

הספר יחולק בעלות סמלית בשיתוף עם צא"ח, בתהלוכת ל"ג בעומר ברחבי הארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.