צבי סופר | יום כ"ח ניסן ה׳תשפ״ג 19.04.2023

'ריתחא דאורייתא' בישיבת בין הזמנים ניסן בכפר חב״ד

למעלה מ-100 תמימים השתתפו בישיבת בין הזמנים ניסן ובסיום מרגש התאספו לכבודה של תורה לערב מרגש במיוחד באור ליום הגדול כ"ח ניסן בבית הכנסת ׳בית מנחם׳ בכפר חב"ד | בישיבת בין הזמנים בניהולו של הרה"ח הרב מנחם מענדל אלפרוביץ שיננו התמימים מידי יום דפי גמרא וחסידות
'ריתחא דאורייתא' בישיבת בין הזמנים ניסן בכפר חב״ד

למעלה מ-100 תמימים השתתפו בישיבת בין הזמנים ובסיום מרגש התאספו לכבודה של תורה לערב מרגש במיוחד באור ליום הגדול כ"ח ניסן, בבית הכנסת ׳בית מנחם׳ בכפר חב״ד לחגיגת הסיום של ישיבת בין הזמנים ניסן.

בישיבת בין הזמנים בניהולו של הרה"ח הרב מנחם מענדל אלפרוביץ שיננו התמימים  מידי יום דפי גמרא וחסידות. 

את הכנס פתח המנחה הרב משה הורביץ ששיבח את האווירה האדירה של הלימוד ו"ריתחא דאורייתא". הוא הזמין את הרב הגה"ח דב טברדוביץ מהמגידי שיעורים של הישיבת בין הזמנים שסיפר ודיבר על חשיבות לימוד תורה ולהיות שלוחים שיודעים ללמוד ולמסור שיעורים וכך להרבות בקירוב יהודים.

המד״א, הרה״ח הרה"ג מאיר אשכנזי נשא דברים ושיבח את התמימים שניצלו את זמנם האישי לשקידה בלימוד התורה ואת היחס המיוחד של הרבי ללימוד דווקא בזמן פנוי ועודד את התמימים להשקיע בלימוד וכתיבת סיכומים וחידושי תורה.

הרה"ח ר' שמעון רבינוביץ יו"ר ועד מקומי כפר חב"ד נשא דברים בקשר להוראת הרבי עשו כל אשר ביכולתכם, בלימוד נגלה וחסידות  ומבצעים וכן חילק לתמימים ספרים ופרסים במימון וסיוע של הועד.

המנחה הזמין את מי שעומד מאחורי הפרוייקט המיוחד לאורך כל השנה לדאוג לתמימים בכפר, מנהל הישיבת בין הזמנים ניסן השליח הרב מענדי אלפרוביץ שדיבר על שקידתם והתמדתם של התמימים ומעלת לימוד חסידות. סיפר על המשל של הרב גרליק מעירבוב כפית סוכר בתה שזה פועל יותר מכמה כפיות ללא עירבוב וכן שאנחנו צריכים להתפלל וללמוד חסידות אך לא לשכוח לערבב זאת שזה יומשך וישפיע על כל היום.

כלל התמימים שהתמידו קיבלו שי של ספרי חסידות לפי הנקודות שצברו את הפרסים והאוכל שקיבלו התמימים במהלך הישיבה נדבו אברכים מאנ"ש כפר חב״ד ובסיוע ועד מקומי  כפר חב"ד ובראשות הרב שמעון רבינוביץ ומנהל תיק החינוך הרב יעקב קניג המסייעים בכל שנה לישיבת בין הזמנים ולפעילות.

בסיום הערב התקיימה הגרלה בין המצטיינים על כרטיס טיסה לרבי בה זכה הת' דובי סלוין מכפר חב"ד הלומד בישיבת תומכי תמימים בלוד.

להשתתפות בכלל העלויות שעדיין לא שולמו ניתן ליצור קשר עם הרב מענדי אלפרוביץ או לתרום דרך הקישור לכיסוי ההוצאות האדירות של ישיבת בין הזמנים. לתרומה דרך קישור - לחצו כאן>>>
תודות:
לכל התורמים בקמפיין השנתי ולאורך כל השנה 

תודות:

לר' בנצי שיינברגר 
לועד הכפר 
לגבאי בית מנחם  
לר' אבי אושר 
על אירגון המקום ועל כל המסירות לעזור ולסייע.
לר' משה הורביץ על ההנחיה בכישרון רב 

למוסרי השיעורים:
הרב יעקב מינסקי
הרב הגאון ר' דב טברדוביץ 
הרב אליהו וולף 

לתמימים:
שימקי אלפרוביץ
דובי פקטור
שלום בער ארבוב
אפרים וולף
חיים אושר 
לוי אזימוב
מענדל שוורץ

התמימים הודו על האירגון וכבר הוכרז על מבצע ליל שישי חסידי והגרלה על דולר של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.