מנחם קרביצקי | יום כ"ח ניסן ה׳תשפ״ג 19.04.2023

הדרכת חובה: כך תשקיעו נכון את כספי הפנסיה שלכם

קרתא השקעות מארחת את המומחה הפנסיוני קורן אשר לסדרת זום מיוחדת "להרוויח נכון. להשקיע בעתיד" - כיצד עושים סדר בתיק הביטוחי על מנת למקסם את החיסכון ולהגדיל את הרווחים, ואיזה אפיק השקעה הכי משתלם בקרנות גמל. ההשתתפות ללא עלות
הדרכת חובה: כך תשקיעו נכון את כספי הפנסיה שלכם

החוק בישראל מחייב כל אחד להפריש סכום כסף כל חודש עבור הפנסיה שלו. המעסיקים הם אלה שאחראים לפתוח קרן פנסיה עבור העובדים שלהם בעזרת סוכן ביטוח של החברה, ועצמאיים מחוייבים על פי החוק להפריש לעצמם.

המטרה של החוק היא לאפשר לכל אחד ואחת שהגיעו לגיל פרישה, לצאת בכבוד ממעגל התעסוקה ולהישאר מסוגלים לכלכל את עצמם גם בגיל זקנה.

קרנות הביטוח השונות מאפשרות אפיקים שונים של השקעות לטווח ארוך מעבר לפנסיה; כגון קרנות גמל, קרן השתלמות ועוד.

השקעות בקרנות ביטוח הן השקעות הבנויות בצורה של תשלום חודשי שמצטבר לסכומים גדולים והמטרה שלהם היא להעניק עוגן כלכלי גם בשעת משבר כגון מחלה או אובדן כושר עבודה.

הערבים הייחודיים יתקיימו מחר-כ"ח ניסן ובי"ב אייר

להרשמה לסדרה המרתקת של קרתא השקעות וקורן אשר - ללא עלות לחצו כאן>>

מכיוון שרבים מאיתנו מחליפים מקומות עבודה במהלך החיים יתכן ונפתחו לנו מספר תיקים במספר חברות ביטוח שונות והם מוגדרים כתיקים פעילים. כמובן שכל תיק פעיל גובה דמי ניהול חודשיים או שנתיים. לעיתים אנחנו אפילו לא יודעים כמה פנסיה נצברה לנו עד עתה ומה עוד אנחנו מסוגלים להרוויח ממנה!

באווירת חג הפסח, מומלץ לעשות סדר בתיק הפיננסי אחת ולתמיד.

חשוב להבין כי ניהול נכון ויעיל של התיק הפיננסי יכול להוביל לרווחים ותשואות גבוהות יותר בעתיד ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים שמבינים בתחום כדי לקבל את המקסימום שאפשר. על מנת להבין מהם ממתקי מס וכיצד אנחנו יכולים לנצל אותם לטובתינו; מהן האופציות לחיסכון והשקעה כיום וכיצד להתאים אותם אישית; אלו כלים ואתרים קיימים בשוק שיכולים לסייע לנו לנהל את התיק הפיננסי- כל זאת ועוד אלו שאלות נפוצות והגיוניות לאנשים שרוצים לדאוג לעתיד שלהם ולזכות למקור הכנסה ויציבות כלכלית גם בתקופות מטלטלות.

קרתא השקעות מביאה לסדרה אינטרנטית מיוחדת את קורן אשר, מתכנן פיננסי ומרצה בתחום הביטוח הפנסיוני לחשבי שכר רו"ח ויועצי מס. קורן עוזר לאנשים להגדיל רווחים ולחסוך כספים. "כאחד המשקיע בארץ ובחו"ל, בשוק ההון, נדל"ן וקריפטו ובתור מי שמלווה תיק של מאות מיליונים ללקוחותיי, אני מנסה להביא כלים פרקטיים לחיסכון מיידי". קורן מבטיח כי "מספיק שתיקחו טיפ אחד מההרצאה אני מאמין שזה היה שווה את הזמן" .

להרשמה לסדרה המרתקת של קרתא השקעות וקורן אשר - ללא עלות לחצו כאן>>

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.