מנדי ברגר | יום כ"ה ניסן ה׳תשפ״ג 16.04.2023

בין 6% ל-8.5%: חברת המשקאות 'יפאורה' מעלה מחירים

שבועיים אחרי ביטול המס על המשקאות הממותקים: חברת המשקאות 'יפאורה' הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני • במותגים שיתייקרו: "ספרינג", "תפוזינה", "שוופס", "אר-סי קולה", "קריסטל" ו"מיץ פז" • איומיו של שר הכלכלה שלא להעלות מחירים - לא מזיזים לחברה  
בין 6% ל-8.5%: חברת המשקאות 'יפאורה' מעלה מחירים
צילום: מתוך אתר הבית של חברת 'יפאורה'

אחרי ‘קוקה קולה’: חברות המשקאות השנייה בגודלה בישראל – מעלה מחירים.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, חברת ‘יפאורה-תבורי’ המשווקת משקאות, הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים החל מ-1 ביוני.

מדובר בהעלאת מחירים ל”ספרינג”, “תפוזינה”, “שוופס”, “אר-סי קולה”, “קריסטל” ו”מיץ פז” בשיעור של 8.5%-6%.

ההחלטה מגיעה כשבועיים לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ’ ביטל את המיסוי על המשקאות הממותקים, וכמעט חודש לאחר ש’החברה המרכזית למשקאות’ “קוקה קולה” הודיעה על העלאת מחירים גם היא.

איומיו של שר הכלכלה ניר ברקת שלא להעלות מחירים בעת הזו, לא השפיעו על החברות הגדולות – והנה חברת משקאות שנייה מעלה מחירים.

‘יפאורה’ דיווחה כי מכירותיה נפגעו בשנת 2022 בעקבות המיסוי על המשקאות הממותקים. אלא שהדיווחים על ביטול המיסוי לא מנעו ממנה להעלות מחירים לצרכנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.