COL | יום כ' ניסן ה׳תשפ״ג 11.04.2023

ברקע איומי קיצונים: השלוחים בבתי הרפואה בחרו להוסיף באור

ברקע סערות של קיצוניים שאיימו לארגן שיבושים, מחאות והפגנות נגד החוק העוסק בהכנסת מוצרי חמץ לבתי הרפואה, בחרו שלוחי הרבי להוסיף באור ולהגביר את ההשקעה באירועי ליל הסדר בבתי הרפואה | נתון שיא של קרוב ל-3000 משתתפים ביותר מעשרים וחמישה אירועי ליל סדר ציבוריים בבתי הרפואה | סיקור מלא ותיעוד מיוחד
ברקע איומי קיצונים: השלוחים בבתי הרפואה בחרו להוסיף באור

ברקע סערות של קיצוניים שאיימו לארגן שיבושים, מחאות והפגנות נגד החוק העוסק בהכנסת מוצרי חמץ לבתי הרפואה, בחרו שלוחי הרבי להוסיף באור ולהגביר את ההשקעה באירועי ליל הסדר בבתי הרפואה.

אירועי ליל הסדר נערכו בתוך בתי הרפואה, לעיתים ביותר ממיקום אחד, כאשר השלוחים דואגים לכל צרכי החג: שלוש מצות וסימני הקערה, ארבע כוסות וכמובן סעודת חג חגיגית מפוארת.

השנה במיוחד נתנו השלוחים דגש על עריכת שולחן מהודר, כדי לתת תחושת בני חורין דווקא למתאשפזים בבתי הרפואה שנמצאים במקום למרות שלא בחרו להיות בו - והתוצאות מרהיבות.

"עיקר ההשקעה, הוא המסירות של השלוחים עצמם", מציין הרב לוי מנדלזון, מנהל לב חב"ד בצעירי אגודת חב"ד. "בית רפואה הוא אחד המקומות שאנשים היו עושים הכול כדי להימנע מלשהות בו בחג. השלוחים עם משפחותיהם עוזבים הכול ובאים להיות שם עם המאושפזים ולהעניק להם פסח כשר ושמח בשליחות הרבי".

לצד המערך הרחב של אירועי ליל הסדר דאגו בלב חב"ד גם לאלו שמרותקים למיטת האשפוז וייצרו עבורם ערכת ליל סדר אישי בקופסא מהודרת ונוחה - אותה הכינו וחילקו השלוחים לכל דורש.

"חג המצות הוא החג של הרפואה, שהרי המצה נקראת מאכל הרפואה", מזכירים בלב חב"ד ומאחלים רפואה מהירה לכולם בביאת משיח צדקנו נאו מיד ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.