COL | יום כ' ניסן ה׳תשפ״ג 11.04.2023

מכפרים נידחים באוקראינה עד האיים הטרופיים של תאילנד

800 תלמידי התמימים מכל רחבי העולם חגגו את חג הפסח במקומות הנידחים ביותר ברחבי הגלובוס בכדי להבטיח שכל יהודי בכל מקום יוכל לחגוג את ליל הסדר כהלכתו | צפו בתיעוד מיוחד מכמה הכנות לסדרי פסח בנקודות שונות ברחבי העולם
מכפרים נידחים באוקראינה עד האיים הטרופיים של תאילנד
 
 
800 תלמידי התמימים מכל רחבי העולם חגגו את חג הפסח במקומות הנידחים ביותר ברחבי הגלובוס בכדי להבטיח שכל יהודי בכל מקום יוכל לחגוג את ליל הסדר כהלכתו. 
 
 בשבוע האחרון תמימים רבים מכל רחבי העולם מסכמים מסעות מיוחדים ברחבי הגלובוס: תמימים הצעירים ארגנו במאות מקומות בעולם בשיא של כל הזמנים לילות סדר המוניים.
 
הבחורים הכשירו מטבחים, חילקו ערכות מצות, וגם קילפו קילוגרמים של תפוחי אדמה. כמה מהם אפילו נאלצו לסחוט ענבים ולייצר יין כדי שיהיה להם לשתיית ארבעת הכוסות.
 
מספר שיא של בחורים הצטרפו השנה לפרוייקט 'מרכז שליחות'  שעומד מאחורי הקלעים על הלוגיסטיקה וההכוונה והסיוע בכל המקומות: 800 בחורים ב-66 מדינות ברחבי העולם ו-34 מדינות בארה"ב.
 
"מדובר בצמיחה אדירה ביחס לשנים עברו",  אומר יו"ר כינוס השלוחים העולמי וסיו"ר המל"ח הרב משה קוטלרסקי.  "הרבי לימד אותנו שישנו מושג של 'הבן החמישי' שהוא אפילו אינו מגיע אל שולחן הסדר ואנחנו כאן בשבילו, "
 
הרב קוטלרסקי ממשיך ואומר כי הרבי לימד אותנו ש"לכל יהודי יש כוח אדיר והמטרה שלנו זה להגיע ולהדליק כל יהודי בכל מקום בעולם, גם אם מדובר בכמה יהודים בודדים או אפילו ביהודי בודד אחד התפקיד שלנו לדאוג להם למצרכי ליל הסדר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.