מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשס״ה 03.10.2005

ראש עיריית בית שמש קבע מזוזה לבית ספר חב"ד החדש

בית ספר חב"ד בבית שמש זכה לקבל השנה מבנה מפואר לחדר הבנים ולביה"ס של הבנות. אתמול (ראשון) התאספו ראשי קהילת חב"ד בעיר, הורי התלמידים, ראש העיריה מר דניאל וקנין, מפקח ביה"ס מר מאיר מיארה, יו"ר מחלקת החינוך בעיר מר קלמו בוזנח ואורחים רבים לחגוג את קביעת המזוזה של ביה"ס. ראשון המברכים היה רב קהילת חב"ד ברחובות וחבר הנהלת הרשת הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שציין לשבח את השתדלות ראש העיר וחברי ההנהלה שהעניקו לבי"ס חב"ד בעיר בנין חדש מפואר ומשוכלל, לרווחתם של התלמידים. ראש העיר מר דניאל וקנין בדברי ברכתו סיפר בגעגועים על שנות לימודיו הראשונות בכפר חב"ד, וכיצד אביו ז"ל שלח אותו מדי יום לנסוע מבית שמש לכפר חב"ד כדי ללמוד את תורת חב"ד.
ראש עיריית בית שמש קבע מזוזה לבית ספר חב
"יום היסטורי הוא לי היום", אמר ראש העיר, שאני יכול לחנוך בנין מפואר זה של ילדי חב"ד בבית שמש, ואני מקוה לחנוך בעתיד הקרוב עוד בנין עבור תלמידי חב"ד בעירנו.

המנחה הרב מנדלסון הדגיש במיוחד את פעולתו של מפקח ביה"ס ויו"ר מחלקת החינוך בעיר שעמלו בכל כחם לאשר סמל מוסד לביה"ס, שאיפשר לקבל את הבנין המפואר של ביה"ס, וכן את השתדלותם בהענקת האישור לרב יוסף מנדלסון לשמש כמנהל ביה"ס.

בסיום הטקס ברך הרב אליעזר וויינר מנהל בית חב"ד בעיר ויו"ר הנהלת מוסדות חב"ד, ואיחל ברכת שנה טובה ומתוקה לאורחים החשובים, לצוות המורים לתלמידים ולכל קהל המשתתפים במסיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.