מנדי ברגר | יום י"ח ניסן ה׳תשפ״ג 09.04.2023

72 שעות לפני פסח בית חב"ד עלה בלהבות - והשליח לא וויתר

בית חב"ד בעיר פושאן שבסין, בניהולו של שליח הרבי הרב גדי לוזון עלה בלהבות 72 שעות קודם חג הפסח • הקהילה התגייסה, סכומי כסף הושקעו - ובערב החג שולחנות 'ליל הסדר' היו ערוכים ל-120 איש ברוב פאר והדר • "עברו עלינו 72 שעות של חרדה, קושי, התמודדות, אמונה, תקווה, אחווה הדדית ובסופו של דבר הודיה גדולה לקב״ה על חסדיו המרובים", אמר השליח
72 שעות לפני פסח בית חב

בית חב"ד בעיר פושאן שבסין, בניהולו של שליח הרבי הרב גדי לוזון עלה בלהבות 72 שעות קודם חג הפסח. 

"ביום ראשון, בשעת בוקר מוקדמת קיבלנו שיחת טלפון שהבית חב״ד עולה באש", שיתף הרב לוזון. "הרגעים בהם רצנו לכיוון הבית חב״ד כנראה שיהיו חקוקים לנצח בזכרונינו".

"יחד עם זאת", הוא מוסיף, "תחושת ההתפעלות וההודיה שספרי התורה, ארון הקודש וספרי קודש הנוספים נותרו שלמים וללא נזק מילאו לנו את הלב בתחושה חמה שהמקום שלנו מוגן ומושגח והרועה הנאמן אינו עוזב את צאן מרעיתו גם ברגעים של משבר".

שליח הרבי מציין כי "שילמנו סכומים מופקעים של כסף כדי להשמיש את המקום לחג והנה לכם שולחן חג מפואר, תפריט גורמה משובח וארבעה ימים של עונג צרוף בלתי פוסק. הצלחנו להגיע לכניסת החג עם שולחן ערוך ל-120 איש, אך קודם לכן עברו עלינו 72 שעות של חרדה, קושי, התמודדות, אמונה, תקווה, אחווה הדדית ובסופו של דבר הודיה גדולה לקב״ה על חסדיו המרובים".

הרב לוזון סיים ואמר: "אני מודה לקב"ה על רחמיו הגלויים ועל הניסים שבכל יום וכן לקהילה המופלאה שלנו שהתגייסה כדי להצליח במשימה הכמעט בלתי אפשרית". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.