COL | יום י"ג ניסן ה׳תשפ״ג 04.04.2023

מושלת מדינת ניו יורק מכריזה על 121 ימי חינוך לכבוד הרבי

מושלת מדינת ניו יורק, קאתי הוקול, הכריזה על "121 ימים של חינוך" במדינת ניו יורק לכבוד יום הולדתו המאה ועשרים ואחד של הרבי | המושלת הדגישה את השראתו והשפעתו העולמית של הרבי וכי כיום ישנם למעלה מ-5000 מרכזי ליובאוויטש בלמעלה מ-1000 ערים ב-102 מדינות | הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית: "ההכרזה מוערכת מאוד על ידי חסידי הרבי ואוהדיו בכל העולם"
מושלת מדינת ניו יורק מכריזה על 121 ימי חינוך לכבוד הרבי

מושלת מדינת ניו יורק, קאתי הוקול, הכריזה על "121 ימים של חינוך" במדינת ניו יורק לכבוד יום הולדתו המאה ועשרים ואחד של הרבי.

מושלת מדינת ניו יורק הדגישה את השראתו והשפעתו העולמית של הרבי וכי כיום ישנם למעלה מ-5000 מרכזי ליובאוויטש בלמעלה מ-1000 ערים ב-102 מדינות. המושלת הדגישה כי במשך 83 השנים האחרונות יש לתנועת חב"ד ליובאוויטש את המטה העולמי שלה בעיר ניו יורק.

המושלת סיכמה:

"כעת, לפיכך, אני, קאתי הוקול, מושלת מדינת ניו יורק, מכריזה בזאת על הכרה רשמית מיום ראשון ה-2 באפריל 2023 המקביל ל-11 בניסן התשפ"ג, יום הולדתו ה-121 של הרבי, ועד יום ראשון ה-31 ביולי 2023, המקביל ל-13 אב, תשפ"ג כ121 ימי חינוך.

באימפריה שלנו מציינים 121 שנה להולדת הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מ. שניאורסאהן. ניתן תחת ידי והחותמת הפרטית של המדינה בעיר הבירה אולבני ביום השמיני של מרץ בשנה אלפיים עשרים ושלוש".

"אנו רוצים להודות למושלת על הכרזתה לכבוד יום הולדתו ה-121 של הרבי" אמר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית "זה מוערך מאוד על ידי חסידי הרבי ואוהדיו בכל העולם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.