COL | יום י"ב ניסן ה׳תשפ״ג 03.04.2023

'חב"ד לנוער' ביום ענק בכפר חב"ד לכבוד י"א ניסן | תיעוד

מאות רבות של נערים ונערות הסתובבו בכפר (בימים נפרדים), מדלגים בין לימוד חוויתי במדרשת מעיינותיך, תפילה מעומק הלב ב770, צפיה באפיית מצות שמורה ועוד ועוד | חב"ד לנוער בניהולו של הרב משה שילת, יום גדול ומרגש לכבוד י"א ניסן לנערי ונערות חב"ד לנוער מכל הארץ שבאים לחגוג את יום הולדת הרבי | במשך יומיים תמימים  הגיעו למעלה מ-800 בני נוער מהדרום והצפון, המרכז והשפלה ועברו חויה משמעותית שהעצימה את הקשר שלהם עם הרבי
'חב

 

מאות רבות של נערים ונערות הסתובבו בכפר (בימים נפרדים), מדלגים בין לימוד חוויתי במדרשת מעיינותיך, תפילה מעומק הלב ב770, צפיה באפיית מצות שמורה ועוד ועוד.

כמידי שנה, הפיקה חב"ד לנוער בניהולו של הרב משה שילת, יום גדול ומרגש לכבוד יא ניסן לנערי ונערות חב"ד לנוער מכל הארץ שבאים לחגוג את יום הולדת הרבי, לחגוג במלא מובן המילה!

במשך יומיים שלמים (יום נערים ויום נערות) הגיעו למעלה מ-800 בני נוער מהדרום והצפון, המרכז והשפלה ועברו חויה משמעותית שהעצימה את הקשר שלהם עם הרבי.

הנערים הגיעו בקבוצות יחד עם השלוחים שלהם, והנערות עם השליחות שלהן, ונפגשו בנקודת הפתיחה במדרשת מעיינותייך. שם קיבל כל אחד מהם שובר לדוכני המזון הפזורים בשטח, והחלו את היום בהתוועדות חסידית. בין לבין הסתובבו בדוכני חידה שהיו פזורים במקום, הניחו תפילין, ברכו ברכת האילנות וקיבלו שי- מחזיק מפתחות איכותי עם תמונת הרבי. 

מיד לאחר מכן נכנסו לבית הכנסת המפואר של המדרשה לפעילות אינטראקטיבית מלהיבה שכללה צפיה בקטעי וידאו מהרבי כשהנושא הנלמד הוא ׳עשרת המבצעים של הרבי׳. דרך סיפורים, תחרויות אלקטרוניות ולימוד בחברותות למדו הנערים להכיר את עשרת המבצעים היטב. הרגעים הבאים העלו דמעות בעיניי כל מי שצפה במחזה: מאות נערים יושבים וכותבים מכתב לרבי ברצינות ובתמימות טהורה, שופכים את ליבם ומבקשים ברכה.

ביציאה מהמדרשה בחרו הנערים מתנה לרבי- החלטה טובה שתחווה אולם בתקופה הקרובה. מדהים היה לראות את האהבה הרבה והמאמץ שהנערים מוכנים להשקיע כדי להעניק מתנה ראויה לשמה לרבי לכבוד י"א ניסן.

המשך התכנית כללה פעילות לייזר טאג ופיינטבול אתגרית, משם צעדו לתפילה מרוממת בחדרו של הרבי ב770 ולביקור חווייתי במאפייה המצות המיתולוגית. 

הנערים שבמשך שעות ארוכות ספגו אל קרבם מהאוירה החסידית בכפר חב"ד, מערכי היום הקדוש והכנה לחג הפסח המתקרב ובא וחזרו אל בתיהם טעונים ברוח חסידית, בהחלטות טובות ובאהבה לרבי.

וידאו:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.