| יום י"ב ניסן ה׳תשפ״ג 03.04.2023

וכאן הבן שואל: מי רוצה להיות חברותא שלי...?

שוב קיבלנו עבודה בגמרא. מצד אחד אני שמח כי אני מאוד אוהב גמרא, זה כל כך מיוחד ללמוד את כל הסברות, לנסות להבין את השאלה והתירוצים, לפעמים אפילו יש סיפורים מעניינים בגמרא! אבל מצד שני אני קצת לא שמח כי אני יודע ששוב אצטרך ללמוד לבד.
וכאן הבן שואל: מי רוצה להיות חברותא שלי...?

בפעם שעברה למדתי עם יענקי, אחי הגדול. אבל זה היה ב"בין הזמנים" והוא בדיוק היה בבית. עכשיו הוא בישיבה ולא יוכל לשבת איתי. בפעם אחרת למדתי עם חיימק'ה גיסי שהיה גר ממש מעבר לכביש. הוא מה זה עזר לי! והוא גם יודע להסביר ממש טוב. אבל חיימק'ה וגיטי עברו דירה מאז - הם יצאו לשליחות במושב בדרום והם באים לבקר פעם בהמון זמן. וכשהם באים כולם רוצים להיות איתם ואין לחיימק'ה זמן דווקא ללמוד איתי.

הכי הייתי רוצה ללמוד עם אבא. פעם כשהייתי בכיתה א' למדנו יחד חומש והיה מה זה כיף! אבא סיפר לי על אברהם אבינו ושרה אמנו, על הפסלים של תרח ועל כבשן האש של נמרוד - והרגשתי כאילו הייתי שם, במדבר ובאוהל של אברהם. הוא יודע ללמד כאילו הוא מלמד בחיידר! אבל בזמן האחרון כשאני מבקש עם אבא ללמוד גמרא תמיד אין לו זמן, הוא עסוק או ממהר.

פעם אחת שאלתי אותו בשבת אם נוכל ללמוד כי אני יודע שאז תמיד הוא יותר פנוי - הרי בשבת לא ממהרים לעבודה או לסידורים. אבל אז הוא אמר שבדיוק התחיל לכאוב לו הראש והוא חייב לנוח. חבל. ואחרי שהוא נח הוא למד עם חיליק אחי הקטן פרשת שבוע. הצטרפתי אליהם כי לא היה לי מה לעשות ובאמת נהניתי. אבל כשהוא סיים ורציתי שאולי ישב איתי ללמוד גמרא, כבר הגיע הזמן ללכת למנחה.

מתי, מתי כבר יהיה לו זמן לשבת איתי? זה קשה ולא נעים ללמוד לבד. יש לכם רעיון מה אפשר לעשות?

מרגיש לא מספיק בנוח ללמוד גמרא? הילד שלך מחכה לך! הצטרף עכשיו ל"וידעת היום" ותגלה שזה אפשרי - ללמוד, להבין וגם ליהנות מהלימוד!

לכניסה לחץ כאן: 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.