COL | יום י"א ניסן ה׳תשפ״ג 02.04.2023

'מאכל האמונה' למאות אלפים: 'מבצע מצה' בכל הזירות

חלוקת מצה שמורה למאות אלפים, סדרים המוניים – למאושפזים, לעולים ולקהלים ייעודיים נוספים; מבצע נש"ק חגיגי ופעילות ייעודית לרבבות ילדים | הצצה למבצע פסח של צעירי חב"ד, בהובלת למעלה מאלף שלוחי הרבי
'מאכל האמונה' למאות אלפים: 'מבצע מצה' בכל הזירות

למעלה מאלף שלוחי הרבי מכל רחבי הארץ עסוקים בימים אלה ב'מבצע מצה' רחב היקף, במסגרתו מחולקים, כהוראת הרבי, מאות אלפי מצות שמורות ליהודים מכל גוני הקשת בארץ הקודש. המצות מחולקות בשקית מהודרת, בפגישות אישיות, בחלוקה בבניינים ובדרכים נוספות.

מיקוד מיוחד ניתן לקהלים ייעודיים, ובהם לאנשי כוחות הביטחון, למאושפזים בבתי הרפואה, לקשישים בבתי אבות ולעולים חדשים. חלוקת המצות מהווה את יריית הפתיחה למבצע פסח הנרחב, ובמרכזו ארגון מאות סדרים ציבוריים בהשתתפות מוערכת של רבבות. השלוחים ילוו את החוגגים באמצעות הסברה מונגשת לאורך כל ליל הסדר.

סדרים מושקעים במיוחד ייערכו בבתי הרפואה בהובלת השלוחים הפועלים במסגרת 'לב חב"ד' בצעירי חב"ד. בנוסף, יתקיימו סדרים לאלפי העולים בהובלת השלוחים של 'צעירי חב"ד בעלייה' הפרוסים בכל רחבי הארץ.

פעילות מיוחדת תתקיים גם עם נשות ישראל. לרגל חג הפסח, הושקה ערכת נש"ק בעיצוב חגיגי ועם ברכות ההדלקה לחג. הערכות מחולקות כבר בימים אלה ויגיעו לשיא במבצע נש"ק רחב היקף שיתקיים בי"א ניסן. 

ילדי ישראל לא נשארו מאחור, ובמהלך חודש ניסן קיימו עימם השלוחים פעילות מיוחדת במסגרת 'מבצע מצה לתלמיד'. הוקמו מאפיות לילדים ובהן למדו על הליך אפיית המצה וגם קיבלו הסברים מרתקים לחג. לילדים חולקו עלונים מרהיבים תחת השם 'אתגר 18 הדקות'. בעלון מידע על שלבי אפיית המצות עם שעשועונים מחכימים - והכול במרוץ נגד השעון המתקתק.

קמפיין ענק: 'נותנים מתנה לרבי'

בתוך כך, נערכים השלוחים לי"א ניסן, יום הולדתו של הרבי. ברחבי הארץ צפויים להיערך התוועדויות המוניות, בהשתתפות אישים נכבדים שיספרו על הקשר האישי המיוחד שהיה להם עם הרבי. 

לרגל י"א ניסן, יצאו בצעירי חב"ד בקמפיין, לבקשת ועד ספר התורה של ילדי ישראל, במטרה להשלים את ספר התורה השמיני של ילדי ישראל - עוד בשנה זו, שנת הקהל.

היעד שהוצב הוא 121,000 אותיות, לרגל יום הולדתו ה־121 של הרבי. "לכבוד י"א ניסן שנת הקהל - נותנים מתנה לרבי", נכתב בקמפיין, "כולנו - אנשים, נשים וטף, רושמים לפחות 11 אותיות בספר התורה". במיוחד עבור הקמפיין, הושק אתר מיוחד ובו יכול כל אחד לרשום כמה אותיות הוא לקח על עצמו. 

"דווקא בימים אלה", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לפעילות של השלוחים, במצוות המשלח, יש חשיבות ומשמעות כפולה ומכופלת בחיבור בין כל חלקי העם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.