| יום י"א ניסן ה׳תשפ״ג 02.04.2023

"וידעת היום" – מהפכה של פעם במאה שנה!

חסיד, רוצה לתת מתנה לרבי? רוצה למלא לרבי את התאווה הכי גדולה שלו? הצטרף למהפכה הטכנולוגית החדשה - שכובשת את העולם! בשורה אדירה, לאנ"ש שלוחים ומקורבים בכל מקום שהוא
צילום אילוסטרציה: מנדי קורנט (ארכיון COL)

י"א ניסן, תשפ"ג!

חסיד יקר, ידוע עד כמה התאווה של הרבי זה שנשב ונלמד תורה, בכמות באיכות, חסידות ונגלה. הרבי רוצה, הרבי מתחנן שנהיה בקיאים בנגלה, הרבי מבקש שנשפיע על כל אחד בכל העולם כולו ללמוד עוד ועוד בצורה של קביעות עיתים בזמן ובנפש.

האמת היא שכל אחד ואחד מאיתנו גם רוצה ללמוד גמרא, כל אחד מאוד רוצה, אבל... כשפותחים את הדף גמרא... האותיות מתחילות לרצד מול העיניים... אין איפה לחפש חברותא... אין כל כך עידוד ומכאן ועד לסגור את הגמרא (שוב...ו...שוב...) הדרך קצרה מאוד!

הרבה מאוד פעמים אמרנו לעצמנו, אני כבר בן שלושים אני כבר בן ארבעים... אם רק הייתי מתמיד כל יום כמה דקות בודדות הייתי עושה את מה שהרבי הכי רוצה, הייתי כבר לומד מאות מאות של דפי גמרא... איזה החמצה...

וכאן מגיעה הבשורה הגדולה:

היום אנחנו עושים היסטוריה, כולנו!

לכניסה לחץ כאן

חברת וידעת היום, בעלות של מיליונים ובשיתוף פעולה נדיר של גדולי הלמדנים בעולם, יחד עם בחירי המחנכים בשילוב פסיכולוגים ומפתחים מהשורה הראשונה: משיקה במיוחד בשבילך את בית המדרש הגדול בעולם היהודי - פלטפורמה החכמה ביותר בעולם ללימוד גמרא, פלטפורמה שלראשונה בהיסטוריה תוכל לחבר לומדים מכל מקום, בכל מקום, בכל זמן ובכל שעה.

וכל אחד, בין אם הוא יודע ללמוד ובין אם עדיין לא – יכול אפילו בלי לקום מהספה ללמוד בקלות בנוחות, דף גמרא, לבד או בחברותא.

זה כבר לא רק חלום, זה יכול לקרות לך בקליק אחד. אתה יכול להציף את הסלון שלך בתעודות של עוד ועוד סיומי מסכת. ובכיף גדול, מתוך תענוג, הכל ברור מובן חלק ומזמין. חסיד, בוא תבדוק את זה, הקפדנו מאוד מצד שהמחירים יהיו מאד נמוכים ומצד שני שהערך עבורך יהיה אדיר ברמה שלא הכרת ההרגשה שלך תהיה מדהימה, הדגל שלנו הוא לתת את האפשרות לכל אחד בעולם להצטרף למיזם הזה.

אנחנו עושים את הכל כדי לתת לכל אחד מאנ"ש השלוחים והמקורבים את האפשרות ללמוד תורה, פעם בשבוע, פעמיים בשבוע או כל יום, איך שתחליט מתי שתחליט. היכנס ותפגוש את כל החברים שלך.

הזדמנות מיוחדת, לרגל ההשקה!

די להיות מתוסכל מדף גמרא, די להסתובב עם רגש של החמצה, מהיום, אתה יכול! זה בידיים שלך!

י"א ניסן תשפ"ג – תקבל מאיתנו - מתנה לך, מתנה לילדים שלך, מתנה לאשתך, מתנה לרבי!

לכניסה לחץ כאן: 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.