COL | יום ט' ניסן ה׳תשפ״ג 31.03.2023

ערב חג: צעירי חב"ד חונכים בית למשפחות ומאושפזים בכפר סבא

בשורה: נחנך מרכז האירוח למשפחות ומאושפזים של לב חב"ד כפר סבא, בניהולם של השלוחים הרב מענדי ומושקא ליפקין | "זו אבן דרך משמעותית לקראת י"א ניסן", ציין מנהל לב חב"ד בצעירי חב"ד הרב לוי מנדלזון שבישר כי צפויות בשורות נוספות לציבור
ערב חג: צעירי חב

טקס חגיגי ורב רושם נערך ברחוב דב הוז בכפר סבא, סמוך ונראה למרכז הרפואי מאיר בעיר. בהשתתפות נכבדים ותורמים נחנך מרכז האירוח שיהווה בית למשפחות המאושפזים בבית הרפואה.

את הטקס הנחה בטוב טעם השליח בבית הרפואה, הרב מענדי ליפקין, הרוח החיה מאחורי הפרוייקט שציין את התורמים הנכבדים וכן את הנהלת לב חב"ד שסייעו להפוך את החלום למציאות.

בפתח הטקס ציין הרב לוי מנדלזון מנהל לב חב"ד, האגף הרפואי של 'צעירי אגודת חב"ד' את הסמיכות המופלאה לי"א ניסן בהקמת בית חב"ד נוסף, והיותם של שליחי הרבי אלו המביאים את דאגתו לכל יהודי לידי ביטוי.

את הטקס כיבד בנוכחותו גם הרב הראשי של שירותי בריאות כללית, הרב מנחם לפקיבקר שציין בדבריו את מסירותם של השלוחים בבתי הרפואה בכלל, ובמיוחד בבית הרפואה מאיר שם פועל השליח יד ביד עם רב המרכז הרפואי הרב מימון ביטון. את דבר ההנהלה נשא המנהל האדמיניסטרטיבי מאיר פרינטי ששיבח את פועלם של השלוחים.

סגני ראש העיר, עו"ד איתן צנעני ומר דני הרוש ביקשו להעלות על נס את פועלם של כלל השלוחים בעיר כפר סבא, ובראשם השליח הראשי הרב אהרון קנייבסקי ובנו הרב מענדי קנייבסקי; מנהל הפעילות של בית חב"ד המרכזי בכפר סבא הרב יוסף יצחק ליפקין אביו של השליח בבית הרפואה, והרב אלעד כהן משלוחי הרבי בעיר.

את שלב הברכות חתם מר יוסי סרודי שהרים תרומה נדיבה להקמת מרכז האירוח, והדגיש את רוחב ליבם של השלוחים. "כאשר ראיתי את המסירות שלהם לכל מאושפז – לא יכולתי שלא לקחת חלק", שיתף.

לאחר מעמד קביעת המזוזה וטקס גזירת הסרט הרימו האורחים 'לחיים' ואיחלו בריאות שלמה ופסח כשר ושמח.

המעוניינים לשאת חלק בעלויות - מוזמנים לפנות אל השליח ולסייע בפעילות הכבירה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.