COL | יום ח' ניסן ה׳תשפ״ג 30.03.2023

ילדי והורי 'אבות ובנים' יצאו מכפר חב"ד למסע מגבש

שלושה אוטובוסים עמוסים בהורים וילדים יצאו מכפר חב"ד ליום גיבוש ביער בן שמן | האטרקציות: טיול ג'יפים מהנה, חווית חיישנים דיגיטליים מאתגרת משותפת למשחק אבות ובנים, ולסיכום: סעודת מנגל בשרים משביעה 'על האש' עם שירי וניגוני נשמה | המסע מסכם תקופה פעילה של 'אבות ובנים' בכפר חב"ד, המאורגן על ידי השליח הרב מנחם מענדל אלפרוביץ' ומרכז הסניפים הרב שי רפאל | הצלם ניתאי אבל מגיש תיעוד תוסס
ילדי והורי 'אבות ובנים' יצאו מכפר חב
צילומים: ניתאי אבל

שלושה אוטובוסים עמוסים בהורים וילדים יצאו ליום גיבוש ביער בן שמן. המסע מסכם תקופה פעילה של 'אבות ובנים' בכפר חב"ד, המאורגן על ידי השליח הרב מנחם מענדל אלפרוביץ' ומרכז הסניפים הרב שי רפאל.

ביער בן שמן התכנסו כולם ל'הקהל' כנס תורה, תפילה וצדקה.

בתום דברי התעוררות, השתתפו כולם בכמה אטרקציות מרכזיות: טיול ג'יפים מהנה וצפייה בנפלאות הבורא, חווית חיישנים דיגיטליים מאתגרת משותפת למשחק אבות ובנים, ולסיכום החווייה: סעודת מנגל בשרים משביעה 'על האש'.

במהלך הסעודה המסכמת, המשפיע המחנך ר' צבי וייס ריתק בהפעלה מוזיקלית ור' מיכאל וייגל ריגש בסיפורים חסידיים קולעים ומרתקים. אבות ובנים יחדיו ניגנו ורקדו ניגוני דבקות ונשמה.

מסכם הרב מענדי אלפרוביץ: "היה מרגש לראות בנסיעה איך הילדים שרים  פרקי תניא בעל פה מעצמם. ההורים והילדים יצאו מחוזקים ושמחים, עם החלטה לחזק את הקשר בין האבות והבנים והקשר המשפחתי עם שיעורי לימוד וחוויות משותפות.

תודות:

לר' שמעון רבינוביץ יו"ר ועד מקומי כפר חבד על עזרתו ותמיכתו בפעילות לאורך כל השנה, לר' יעקב  קניג יו"ר ועדת החינוך על העזרה והסיוע, לשליח הרב  מענדי אלפרוביץ מנהל ארגון "והשיב לב אבות על בנים", לרב שי רפאל, הרכז הראשי ומטפל בילדים ונוער.

משנה תודות: לכל רכזי הסניפים, לר' שלמה אזימוב על ההפקה, לר' צבי וויס המחנך על ההפקה המוזיקלית יחד עם השחקן ר' מיכאל וויגל,

ולכל התומכים והמסייעים בפעילות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.