COL | יום ו' ניסן ה׳תשפ״ג 28.03.2023

"הקב"ה עשה דבר פלא": הושק מרכז מבקרים לאבני חן מישראל

מרכז מבקרים חדש, ראשון ויחיד מסוגו בישראל נפתח לאחרונה בעכו | לחברת שפע בישראל הוענקה תעודת תגלית המצהירה באופן רשמי כי המרבץ המיוחל אכן נמצא | החברה השיקה מותג תכשיטים יוקרתי תחת השם: HOLYGEMS המשווק בכל העולם - תכשיטי יוקרה משובצים באבני חן שנכרו מאדמת ארץ ישראל | התגלית הפציעה בעקבות נבואה שמיימית שאמר הרבי בחלוקת דולרים בשנת תשמ"ח
ר' אבי טאוב אצל הרבי. בתמונה הקטנה: תכשיט משובץ בכרמל ספיר - אבן חן נדירה ויקרה הנמצאת רק בארץ ישראל

"הקב"ה עשה דבר פלא..."

מרכז מבקרים חדש, ראשון ויחיד מסוגו בישראל נפתח לאחרונה בעכו, את הסיפור מאחוריו אולי אתם מכירים, אבל דבר כזה בטוח שעוד לא ראיתם:

מעל 20 שנה חברת 'שפע בישראל' חיפשה מרבצים של אבני חן בצפון ארץ ישראל. רגע לפני פרוץ מגיפת הקורונה הוענקה לחברה על ידי מדינת ישראל בפעם הראשונה בתולדותיה 'תעודת תגלית' המצהירה באופן רשמי כי המרבץ המיוחל אכן נמצא.

לאחר קבלת האישורים ממשרדי הממשלה השונים, הקימה החברה מותג תכשיטים יוקרתי תחת השם: HOLYGEMS המשווק בכל העולם - לראשונה בהיסטוריה - תכשיטי יוקרה משובצים באבני חן שנכרו מאדמת ארץ ישראל.

הסיפור הפלאי הזה שהורתו ולידתו במשפטים ספורים שאמר הרבי בחלוקת דולרים בשנת תשמ"ח, שוזר בתוכו אמונה תמימה ופשוטה בדברי הרבי המזכירה לנו את סיפורי החסידים מדורות עברו.

בשנת תשמ"ח ביקר אצל הרבי ראש עיריית חיפה מר אריה גוראל, בעיצומה של שיחה שנסובה סביב ארץ ישראל וחינוך יהודי אמר הרבי לראש העיר: "בחיפה יש ים ואין להתרשם מדבר שהוא עמוק,  זהו מהעניינים של חיפה שיש לה ים ושם יש עומק והעומק מתאים לאבנים טובות ומרגליות, הקב"ה עשה דבר פלא, הוא הטמין אותם בעומק הארץ ועל כל פנים בעומק המים..." (תמלול דברי הרבי - חברת JEM)

ר' אבי טאוב ז"ל, חסיד חב"ד, יהלומן ואיש עסקים מכובד, בעצה אחת עם חברו כאחיו, יבלח"ט הרב דוד נחשון שיחי' (שנשלחו שניהם יחד בשנות הממי"ם (שנות ה-80) על ידי הרבי לרוסיה הסובייטית לסיוע ליהודי ברית המועצות ולשיפוץ אוהלי רבותינו נשיאנו) החליטו לקבל את דברי הרבי כפשוטם ולנסות לחפש את האבנים הטובות עליהם דיבר הרבי.

שנים רבות של מאמצים קשים והשקעות אדירות נשאו לבסוף פרי וכיום העולם כולו מוזמן לחזות ולגעת בפלא.

במרכז המבקרים שמשולב עם מפעל החברה בעכו, ניתן לאורחים סיור מודרך בו ניתן לקבל הסברים מפורטים על היסטורית החיפושים, המדע הגיאולוגי של היווצרות אבני החן בארץ ישראל וכמובן לראות ולגעת בכל שלבי השטיפה, הסינון והמיון של הכמויות העפר האדירות המגיעות משטחי הכרייה ולחזות באבנים היקרות מבצבצות מבין אבני הגיר וחלוקי הנחל.

שיא הסיור באולם התצוגה המפואר בו מוצגים למכירה תכשיטים מרהיבים המשובצים באבני החן הנדירות והיפיפיות שנמצאו במוקדי החפירות.

לאור הביקוש הגדול נפתחה לפני כחודש חנות בוטיק חדשה של המותג HOLYGEMS  גם ברחוב דוד המלך 8 בירושלים (מול מתחם ממילא) ובמקביל ניתן לצפות ולרכוש את תכשיטי המותג גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.holy-gems.com

אפשר היה לכתוב עוד הרבה על הסיפור המרתק הזה, אבל ההמלצה שלנו אליכם היא פשוט ללכת ולראות בעיניים את המקום בו מדע ואמונה משלבים ידיים...

להזמנת סיור במרכז המבקרים החדש בעכו לחצו כאן.

או צרו קשר בוואטסאפ למספר: 972-50-4646770+

 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.