| יום ה' ניסן ה׳תשפ״ג 27.03.2023

ה"קמחא דפסחא" הגדול ביותר יוצא לדרך!

אנו עומדים בעיצומם של "30 יום קודם החג" ואווירת הפסח כבר מורגשת היטב ברחובות: מי בניקיונות ומי בלימוד הלכות החג, מי בתכניות לאירוח ומי בשריון מקום לאפיית מצות ב"חבורה".
ה

חלק בלתי נפרד מההכנות לפסח הוא כמובן מנהג "קמחא דפסחא" שעליו הקפידו לאורך כל הדורות. בקופת כולל חב"ד שאותה הקימו רבותינו נשיאינו ההיערכות למבצע הענק בעיצומה.

כבכל שנה, מעמיד כולל חב"ד את מערך התמיכה הרחב ביותר למשפחות, במטרה לדאוג לכל צרכיהן עד לפרט הקטן ביותר. מבצע "שמחה דפסחא" כולל חלוקה של שוברים בשווי אלפי שקלים לכל משפחה, לרכישת מזון ברשתות השיווק וביגוד חדש לילדים לחג; מכירת ענק של כל צרכי הפסח במחירים מסובסדים במתחם "דרייב אין" - כדי להקל על המשפחות לא רק במימון הקניות אלא גם בביצוען בפועל, במהירות ובנוחות; סל סיוע מורחב במיוחד למשפחות חד הוריות; אירוח של עשרות משפחות בחג; ובמקרים רבים גם סיוע בעבודות הניקיון.

"העיקרון פשוט מאוד: לכל משפחה מגיע חג פסח כשר ושמח, כהלכתו ובצורה מלאה. מה שדרוש לעשות לצורך כך אנחנו נעשה! אחרי הכל, בקופה שפועלת בברכתם ובעידודם של רבותינו נשיאינו, עם התבטאויות כל כך מיוחדות מהרבי - זה מחייב עוד יותר לדאוג לכל משפחה".

סך התמיכה המועברת למשפחות בפסח מגיע לסכום עצום של כ-2,000,000 שקלים! ובקופת כולל חב"ד קוראים לכל אחד ואחת מאנ"ש להזדרז ולתרום בעין יפה כדי שעוד משפחה תוכל "לצאת ממצרים" לחירות ובשמחה.

שמחא דפסחא - תורמים בקלות ובנוחות, בצורה מאובטחת, ודואגים למשפחות אנ"ש כהוראת רבותינו נשיאינו >>
לתרומה מקוונת לחצו

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.