מנדי ברגר | יום ה' ניסן ה׳תשפ״ג 27.03.2023

בצל ההפגנות בארץ: חסידי חב"ד בין נבחני הרבנות והדיינות

למרות החשש לביטולם, מבחני הרבנות מועד ניסן התקיימו כסדרן ובהצלחה • במועד נבחנו כ-2,750 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים • בין הנבחנים חסידי חב"ד שלמרות החסימות בכבישים ובצירי התנועה לא וויתרו והגיעו לבחינה הקשה
בצל ההפגנות בארץ: חסידי חב
צילום: דוברות הרבנות הראשית

למרות החשש לביטולם, מבחני הרבנות מועד ניסן התקיימו כסדרן ובהצלחה. במועד נבחנו כ-2,750 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים.
 
מנכ״ל הרבנות הראשית יהודה כהן ביקר במתחם הבחינות של הרבנות הראשית לעקוב מקרוב אחר התנהלות הבחינות. במהלך הביקור, שוחח עם הנבחנים ושמע את התרשמותם מניהול מערך הבחינות והשיפורים הרבים שהוכנסו לטובת ציבור הנבחנים וכן עם צוותי הבוחנים ומחלקת הבחינות. הבחינות עצמן התפרסו על פני מספר ימים ב'בית הארחה בית וגן׳, במהלך השבוע האחרון נבחנו כ-2,750 נבחנים בנושאי הרבנות והדיינות השונים, זאת למרות תקופת רישום קצרה מהרגיל.
 
בדבריו לנבחנים, איחל מנכ"ל הרבנות כהן הצלחה לנבחנים הרבים ואמר, למרות כל המחלוקות המתרחשות בחוץ, אתם עוסקים בדבר החשוב ביותר שהוא לימוד התורה, אתם דור העתיד של עולם הרבנות והדיינות, הגידול המשמעותי במספר נבחני הרבנות המיקום המרכזי שתופסים מבחני הרבנות בקרב הכוללים ובישיבות מכלל העדות והמגזרים, מוכיחים שוב את האמון הגדול והרחב של הציבור בתעודת ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל.
 
מנכ"ל הרבנות הראשית הוסיף, כי מבחני הרבנות מועד ניסן התקיימו כסדרן, למרות החשש הרב לאי קיום מועד ניסן בזמן, עקב קשיים בירוקרטיים ותקציביים, זאת מתוך חשיבות רבה לקיום הבחינות ושמירה על הרצף ובהנחיית הרב הראשי לישראל הראש״ל הגר״י יוסף פעלנו לקיים את הבחינות כסדרן, לטובת תלמידי הישיבות ואברכי הכוללים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.