| יום כ"ג אדר ה׳תשפ״ג 16.03.2023

בכל בוקר יש מי שחושב עלייך

את מתעוררת בבוקר ואת רעבה. כמובן שאת גם עייפה, כי בלילה הוא לא בדיוק נתן לך לישון. מה הוא חושב לעצמו המפונק הזה? שהעולם נברא בשבילו ואת – מרכז השירות האישי שלו? טוב, זה קצת נכון. הרבה נכון. את הרי האימא שלו. 
בכל בוקר יש מי שחושב עלייך
צילום ארכיון: COL
בכל מקרה, את עייפה, רעבה... הסיכוי למקלחת שואף לאפס... הסיכוי לארוחה שפויה שואף לאותו הכיוון. כי קודם כל הארוחה של האדון הזה. נראה שהוא מוכן להיות דבוק אליך יום ולילה ובדקות הספורות שאת לוקחת לעצמך, הוא מפתח טראומת ילדות עליה ידבר עם הפסיכולוג שלו במשך שלוש שנים לפחות, ואת תהיי ככל הנראה זו שגם תממן לו את הטיפולים האלה. 
אימא'להההה! איך את אמורה לתפקד עם כל זה? 
 
כשהוא יירדם, את לא תלכי לנוח איתו. כי יש עדיין כל כך הרבה דברים שעליך להספיק לעשות, כולל ארוחת צהרים. ואת כבר תנשנשי בין לבין, וכנראה תדחפי כמה פחמימות ריקות רק כדי להחזיק את עצמך ערה...
 
מה דעתך להתעורר בבוקר ולקבל ארוחה עד הבית? זו יכולה להיות ארוחת בוקר או ארוחת צהרים מוכנה ומפנקת. מה שתבחרי. ובשביל זה אין שום תנאי מקדים. את לא צריכה להיות חב"דניקית, את לא צריכה להיות נזקקת, את לא צריכה כלום. רק להיות יולדת. ורק לאכול אותה וליהנות.
בשפרה ופועה חולון כל אישה באשר היא מקבלת את כל הפינוקים האפשריים שהיא יכולה לחלום. זה כולל ארוחות עד הבית, שעות מנקה, שעות בייביסיטר, חת"ת במתנה, אות בספר תורה לרך הנולד ולכל האחים והאחיות שלו, עוגה לשבת, טיפול רפלקסולוגי ליולדת, עיסוי לתינוק, שובר לקניית ציוד לתינוק ועוד ועוד ועוד... אצלנו משקיעים בכל אחת קרוב ל-1500 שקלים. ממש באהבה! 
 
כמה תגובות מרגשות שקיבלנו מהיולדות:
 
"תודה רבה יקירה, רציתי לרשום, שזה ממש מחמם את הלב המשלוחים האלו..באמת שאין זמן כל כך לבשל ולהכין, וכשמגיע מגש כזה, ממש כיף להתפנק עליו. רואים שזה נעשה מכל הלב. תודה רבה רבה ❤"
 
"התינוק עבר ברית ב״ה, ואחרי לילה קשוח של טיפול בתינוק, ללא שינה בכלל, הפעמון צילצל וארוחת הבוקר הגיעה, אני ממש מודה לכם ומעריכה אתכם. זה חסד אמיתי, הגיע בדיוק בזמן הנכון תודה רבה רבה 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.