שלום לאופר | יום כ"ג אדר ה׳תשפ״ג 16.03.2023

בפעם ה-21 ברציפות: תלמידי התמימים מתקהלים | כל הפרטים

החלה ההרשמה לתוכנית 'יום תמים לרבי' לכבוד י"א ניסן ה'תשפ"ג, מאה עשרים ואחת שנה להולדת כ"ק אדמו"ר זי"ע • כל הפרטים לפני כולם
בפעם ה-21 ברציפות: תלמידי התמימים מתקהלים | כל הפרטים

ועד תלמידי התמימים העולמי מכריז כי הוא שמח להזמין את כלל תלמידי התמימים בארץ הקודש בפעם העשרים ואחת ברציפות – להשתתף ביום שכולו אור וחום ההתקשרות לנשיא דורנו, תורתו והוראותיו, ולקחת חלק פעיל בכל התוכניות לאורך היום.

האירועים עתידים להתקיים כמדי שנה במתחם ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית באה"ק כפר חב"ד, בהשתתפות ראשי הישיבות, המשפיעים, ר"מים וכלל התמימים מכל ישיבות חב"ד בארץ הקודש.

האירועים השנה ייערכו במתכונת מיוחדת לרגל שנת הקהל ויעמדו בסימן אחדות ישראל ואחדות התמימים, כעניינו של פרק ('קאפיטל') קכ"ב בתהלים שמתחילים לומר בי"א ניסן הבא עלינו לטובה.

בתוכנית: כתיבת פ"נ, כיבוש גוש דן וסביבותיה בבצע תפילין ואות בס"ת, תכנית מולטימדיה מיוחדת, מושב עיוני, כינוס הקהל וההתוועדות המרכזית.

התמימים מתבקשים לעקוב אחר הפרסומים.

שימו לב: גם השנה הרישום יתאפשר רק דרך האתר של 'ועד תלמידי התמימים'. הנרשמים יקבלו בישיבה כרטיס כניסה, לא תתאפשר כניסה ללא כרטיס. לא תתאפשר הרשמה אצל הנציג בישיבה.

הרב מנחם מענדל קנלסקי מנהל ה'ועד' אומר לCOL-: " אנו מארגנים את האירוע בתקווה ובתפילה שנזכה כבר השנה לחגוג את הולדת נשיאנו יחד עם בעל יום ההולדת - הרבי, בהתגלותו הקרובה, תיכף ומיד ממש!".

 


להרשמה הקליקו




 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.