צבי סופר | יום כ"ג אדר ה׳תשפ״ג 16.03.2023

בעקבות ה'פורים רב': בקשת הסליחה שמסעירה את החסידות

סרטון התנצלות ובקשת מחילה מעומק הלב, שהתקבלה מהרב שלום שולמן מחשובי חסידי סערט-ויזניץ' המופנית לחסידי חב״ד ברחבי תבל, בקשר עם המאורע המצער בטיש של פורים, עת במהלך דבריו בפני חסידי סערט ויזניץ' כ'פורים רב', התקבל הרושם כאילו זלזל ח"ו בעדת חסידי חב"ד | הרב שולמן לומד בקביעות מתורת חב"ד ובביקורו האחרון בארה"ב נסע ל-770 ולאוהל הק' של הרבי
בעקבות ה'פורים רב': בקשת הסליחה שמסעירה את החסידות

סרטון התנצלות ובקשת מחילה מעומק הלב, שהתקבלה מהרב שלום שולמן מחשובי חסידי סערט-ויזניץ' המופנית לחסידי חב״ד ברחבי תבל, בקשר עם המאורע המצער בטיש של פורים, עת במהלך דבריו בפני חסידי סערט ויזניץ' כ'פורים רב', התקבל הרושם כאילו זלזל ח"ו בעדת חסידי חב"ד.

הרב שולמן מספר שהוא אוהד חב״ד ולומד חסידות חב״ד, וגם זכה ללמוד חסידות אצל הרב מ"מ ווכטער, ובמיוחד זכה להיות באוהל על הציון הק׳ של הרבי, והוא מעריץ גדול של הרבי.

הרב שולמן הוסיף: "באמת מצטער על הטעות שיצאה ממני, לא הייתי עושה זאת ובוודאי שלא אעשה כדבר הזה שוב!".

צפו בבקשת המחילה מעומק הלב:

 

הנה תרגום חופשי מעיקרי דבריו באידיש:

"במשתה פורים כיבדו אותי כ'פורים רב' ואחר לגימה הגונה של 'משקה' אמרתי דרשה ארוכה שכללה דרושים וברכות. לא זלזלתי ח"ו באנשים, אני נמנה על עדת חסידי סערט-ויזניץ' שאמונים על אהבת ישראל ובפרט על חסידי חב"ד. דברי היו בבחינת חביבות מצווה, חביבות פורים וחביבות חב"ד.

כתוב שבחילול ה', לא משנה מה חשבת לומר, משנה מה שיצא מכך.

אז אם היה איזו מחשבת או דברי זלזול ח"ו אני לוקח אותם חזרה ומבקש מחילה מכל הלב מ-100,000 חסידי חב"ד בכל אתר ואתר. אני אוהב חב"ד, הסבא שלי וקרובי משפחה רבים חסידי חב"ד.  אני לומד חסידות חב"ד ותלמיד של הרב ווכטער, כשנסעתי לארה"ב דבר ראשון שעשיתי - הגעתי ל-770 ולאוהל הק' של הרבי. תבינו אותי דונו אותו לכף זכות!

שיצאו מזה רק דברים טובים, אני אכן מבקש מחילה מכל הלב. שלא יצאו תקלות תחת ידי ומתחת לשוני יותר ח"ו. בשורות טובות רפאות וישועות ומשיח שיגיע כבר מהרה בקרוב ממש אמן."

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
שמו מתאים לו. שולמן
כ"ד אדר ה׳תשפ״ג
אוהב שלום.. שירבו כמותו
2.
תופעה מוכרת - יש להוקיע
כ"ה אדר ה׳תשפ״ג
אני לא מדבר ספיציפית על היהודי היקר שאזר אומץ וביקש מחילה בפני עם ועדה, וניכרים דברי אמת.
התופעה עצמה מוכרת בערים חרדיות, אצל 'חסידים' שפוסחים על שני הסעיפים; פה הוא מספר לך שסבא שלו קיבל דולר מהרבי, והיה לו קביעות בחסידות עם החסיד ההוא והמשפיע הלז וכו' וכו'.
אך באותה נשימה הוא מרגיש לבוז ולזלזל במנהגי חב"ד, ולדבר על הרבי באופן זול וד"ל. אותם 'חסידים' צריכים להבין שאי אפשר לפסוח על שני הסעיפים ולהנות משני העולמות. תקבל החלטה באיזה צד אתה נמצא. זה לא הולך ביחד!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.