צבי סופר | יום כ' אדר ה׳תשפ״ג 13.03.2023

פסיפס אנושי מיוחד: נשות 'נפלאות' נצחו את הפילוג

בחג הפורים התקיים בביתה של הגב' מירי שניאורסון בכפר חב"ד משתה פורים מיוחד לנשות 'נפלאו מתגברות' | החברות והידידות מכל הקהלים והגוונים זרמו אל הבית, זכו לשמוע את קריאת המגילה ולקיים את שאר מצוות היום ומעל כולן: משתה ושמחה
פסיפס אנושי מיוחד: נשות 'נפלאות' נצחו את הפילוג

המשלוחים בפורים שנגעו בלבבות

בזה אחר זה הם יצאו, אלה ברכב ואלה בסוסים, אלה בקטנועים ואלה בטנדרים... 450 משלוחים עמוסים באהבה ובהפתעות ללב ולנשמה - ממטה "נפלאות מתגברות" היישר לבתיהן של המתגברות היקרות בכל רחבי הארץ.

המתגברות המופתעות התרגשו עד דמעות פשוטו כמשמעו. הנה ממה שכתבו למארגנות:

"אני המומה מהמחווה הנפלאה, איזו הפתעה, איך שימחת את אמא שלי! איך חשבת על זה??? היא באמת זקוקה לעידוד הזה. אני ממש מתרגשת עד דמעות! יודעת שאת עסוקה לכן לא מתקשרת כעת... מודה לך מקרב לב!"

"הצלחתן להכניס שמחת פורים לביתי. שיהיה גם לכם פורים שמח ושמחה תמיד."

"אני פשוט המומה ונרגשת ממשלוח המנות המושקע! אין מילים שהשם ישלם לכם בכפל כפליים!!!"

"וואו וואו וואו שמחת הפורים שלי קפצה בכמה דרגות! החיוך, השמחה, השיחות, ההרגשה - קיבלתי יותר משנתתי. תודה על הזכות".

"עשיתם לי את הבוקר. תודה רבה לכל הנשים הנפלאות שחושבות על כל הפרטים לגוף לנפש ולנשמה. שהשם יתברך ייתן לכם מידו הפתוחה והרחבה הרבה בריאות ונחת בלב שמח"

"תודה רבה לכן על האכפתיות. גם יום צום וגם התארגנות בנקיונות לפסח ובכל זאת אתן כאן איתנו חושבות עלינו ומתאמצות בשבילנו - ממש לא מובן מאליו!"

"חברות יקרות מאוד, תודה עמוקה על כל דבר שאתם דואגים וחושבים, איך ניתן לשמח להביא אור ושמחה לכל אחת ואחת. בע"ה בזכות נשים צדקניות תבוא הגאולה! שהקב"ה יברך כל אחת ואחת הנותנת מעצמה לעם ישראל. חיבוק גדול לכולכן!"

 

פורים שכולו אחדות

רשמים שכתבה אחת ממרכזות האירוע:

"בנפלאות כל משתה הוא "סיפתח" למשתה הבא... בחג הפורים התקיים בביתה של הגב' מירי שניאורסון בכפר חב"ד משתה פורים מיוחד לנשות נפלאות. החברות והידידות מכל הקהלים והגוונים זרמו אל הבית, זכו לשמוע את קריאת המגילה ולקיים את שאר מצוות היום ומעל כולן: משתה ושמחה. המגוון האנושי המרתק ורוח האחדות פשוט מעוררים התפעלות ומוכיחים בפעם המי יודע כמה שביחד אנחנו תמיד שוות הרבה יותר! הנה טעימה קטנה מדברים שסיפרו לנו המשתתפות:

"ככה נראה משתה פורים של אחדות וקירוב לבבות! הידיים והרגליים שרקדו יחד עם חיוכים וחיבוקים ברקע, שיקפו הכי טוב את החיבור שנוצר... האירוע העוטף עורר בי תחושות של שמחה מתוך תקווה, שהעם שלנו יכול וראוי להיגאל בזכות אחדות וקירוב לבבות"

"היה משתה פורים מרגש, מלכותי, עשוי בקפידה ובטוב טעם, מעוצב, טעים, שמח ונעים! רוח האחדות פיעמה וכאילו צלצלה בענבליה אחדות ואהבת עם ישראל! ההצלחה שלך להביא יחד נשים שונות כל כך לשמוח, להכיר ולפרום סטריאוטיפים בהנאה מעוררת התפעלות! הגשר שהצלחת לבנות, רוח הפיוס והקבלה והניצוץ שהדלקת בכולנו הוא שליחות אמיתית ראויה כל כך!"

"אין לך מושג כמה שמחה ואושר הבאת היום לכל כך הרבה אנשים - ולי אישית זו הייתה ממש גאות של שמחה. דווקא לנוכח המצב המטלטל והמעציב שלוקח נתח מהשמחה הטבעית ומאהבת החיים שיש בכל אחד מאתנו, הוכחת שאפשר לעשות 'ונהפוך הוא'!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.