שניאור דייטש | יום כ' אדר ה׳תשפ״ג 13.03.2023

מבצע פורים: לחב"דניקים אף אחד לא מסרב, גם לא הטייסים

שיתוף פעולה מעניין ופורה בין צוותי חב"ד מכפר חב"ד בניהולו של השליח הרב אליהו גוטמן ובין ילדי המוסדות בכפר חב"ד הביא להצלחת מבצע פורים עם חיילי צה"ל בבסיסים וטייסי חיל האוויר | המבצע בסיוע הנדיב הרה"ח ר' שמואל אייזנברג שיחי' לע"נ הוריו ז"ל
מבצע פורים: לחב

עשרות צוותי חב"ד בגזרת מרכז הארץ, בראשות השליח הרב אליהו גוטמן, יצאו כהוראת הרבי בחג הפורים לשמח ולזכות במצוות החג את כוחות הבטחון.

טייסי חיל האוויר בבסיסים קיבלו בשמחה את חסידי חב"ד.

הנדיב ר' שמואל אייזנברג שנסע בעצמו למבצע פורים מספר: "היה זה מרגש לראות את ההתלהבות שלהם כאשר נכנסנו לאחר שהמפקדים כרזו לטייסים במערכת הכריזה של הבסיס על בואנו. 

"חסידים של הרבי באים בכוחות של הרבי ותמיד אהובים, תפקידנו להאיר ולחזק ובעיקר בתקופה מאתגרת זו".

מבעוד מועד, שבועות לפני פורים, ישבו צוות תכנון בחמ"ל המרכזי בכפר חב"ד לארגן את מבצע פורים: נקנו אלפי משלוחי מנות, ערכות מפוארות, נערכו תיאומים מול היחידות, הוכנו עלוני חב"ד ומגילות אסתר, בידוריות מוזיקה לרכבים, אביזרי פורים משמחים ועוד.

בפרוייקט המשותף נארזו משלוחי מנות לחיילים ע"י מאות ילדי וילדות מוסדות החינוך בכפר חב"ד אשר צירפו ברכות אישיות ודברי תורה מהרבי. כל זה היה בניהולו של התמים דוד זיילר.

מנהלי המוסדות ביקשו להודות לנדיב ר' שמואל אייזנברג מקרב לב על הפרוייקט החשוב אשר הכניס ערך מוסף של שליחות של הרבי בילדי הכפר.

ביום הפורים עצמו יצאו עשרות רכבים במבצע מאורגן ומתוכנן בניהולו של הרכז איציק בק לעבר הבסיסים והחיילים וגרמו נחת רוח רב למשלח ע"י זיכוי אלפי חיילים במצוות החג.

תודה מיוחדת לנדיב ר' שמואל אייזנברג ומשפחתו שתרם לפרוייקט לע"נ הוריו הרה"ח ר' ברוך ב"ר שמואל אליהו הכהן ז"ל וזוגתו מרת ברכה רחל בת ר' משה ע"ה אייזנברג.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.