מנדי ברגר | יום כ' אדר ה׳תשפ״ג 13.03.2023

מוסקבה: כנס מרכזי של 'אבות ובנים' ב"מארינה רושצ'ה"

עם סיום עונת החורף וזמן צאת השבת המתאחר, נערך כנס מרכזי לכל הילדים והאבות, הלומדים במסגרת פרויקט 'אבות ובנים' בבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, בראשות ובהשתתפות רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר
מוסקבה: כנס מרכזי של 'אבות ובנים' ב
צילום: לוי נאזרוב

עם סיום עונת החורף וזמן צאת השבת המתאחר, נערך כנס מרכזי לכל הילדים והאבות, הלומדים במסגרת פרויקט 'אבות ובנים' בבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה" במרכז מוסקבה, בראשות ובהשתתפות רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר, שלאחר סיור בין הלומדים הרבים, נשא את המשא המרכזי ועודד את התלמידים להמשיך בשקידה בתורה הקדושה, הן בבית והן בבית הכנסת, ולהיות נרות להאיר באמצעות דוגמה חיה לילדים אחרים, ואף ליזום לימוד עם ילדים שלא זכו לכך מעצמם או ממשפחתם.

 

מדי מוצאי שבת, נשמע קול התורה של הילדים הרבים, הממלאים את היכל בית הכנסת המרכזי, בלימוד ערני יחד עם האבות, המביאים את ילדיהם אף משכונות מרוחקות במוסקבה, מתוך הערכה וחשיבות ללימוד זה, המשפיע ומחזק את הקשר בין האבות והבנים, ומכניס אווירה רוחנית וחסידית נעלית בין כותלי הבית.

 

לדרבון הילדים ועידודם, מוענק להם ממתק מדי שבוע, והם גם משתתפים בהגרלה שבועית על פרסים יקרי ערך. אחת בשנה, נערכת הגרלה על כרטיסי טיסה לחצר הקודש - 770 בארה"ב, לבן ואביו יחד. השנה זכה בכך התלמיד שניאור זלמן גרוס, בנו של המנהל המסור של תוכנית אבות ובנים, המחנך הרב ישעיהו גרוס, שקיבלו את הזכייה היקרה והחשובה מידי הגבאים בבית הכנסת המרכזי, שמסגרת לימוד זה, הוא חלק משרשרת פעילות קבועה ומסורה למאות הילדים הבאים במשך כל השנה לבית הכנסת, ללימודים או תפילות, ובמיוחד בשבתות ובמועדי ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.