| יום כ' אדר ה׳תשפ״ג 13.03.2023

הניסים מתגלגלים כאן מתחת לעגלות

בשפרה ופועה חולון רגילים כבר לניסי ניסים שמתרחשים מדי שנה. זה הפך כבר כמעט לטבעי שמי שמחפשת לחולל מהפך מעל הטבע בחייה - מבקשת לתרום לארגון.   
הניסים מתגלגלים כאן מתחת לעגלות
צילום אילוסטרציה
הניסים מגיעים בצבעים וגדלים שונים. נשים זוכות לזרע בר קיימא המיוחל ולעיתים זה אף 'פעמיים כי טוב'. אחרות זוכות לשידוך שהתעכב עד כה ומקימות בנין עדי עד. ישנם אפילו סיפורי ישועות מדהימים של הצלה מתא המאסר. ועל אף שכמעט התרגלנו לתופעת הניסים, הרי כל אחד מהם מרגש מחדש. והנה טעימה קטנה. 
 
שמחה אסולין מחולון, שנשאה בקרבה שני תאומים, חוותה אובדן קשה במשפחה - הוריה נפטרו בפתאומיות. הגוף לא עמד בזעזוע הנפשי שהיא עברה, והרופאים לא הצליחו להציל את שני העוברים. שמחה הרגישה ריקנות נוראית. תוך חודשיים היא איבדה את שני ההורים ואת שני העוברים. 
 
היא לא הצליחה לחזור לעצמה במשך תקופה ארוכה מאוד. ההריונות הבאים הסתיימו כבר בשלבים הראשונים. היא הייתה מבולבלת, מיואשת, אבודה. גם הרופאים היו אובדי עצות. שמחה לא הבינה מה ה' רוצה ממנה. בכל פעם שכתבה לרבי, הרגישה שהרבי מנחם אותה ואת בעלה. אך התוצאה המיוחלת לא הגיעה....
 
ומכאן מתחיל הסיפור שלה עם שפרה ופועה חולון. יום אחד, חברה שלה העלתה בסטטוס שיש קמפיין לשפרה ופועה, ויש עוד כמה שעות לתרומות וכדאי לנצל אותן, כי הרבי לא נשאר חייב. בעלה של שמחה עודד אותה והם החליטו לתרום מדי חודש סכום קבוע. 
בטח לא יפתיע אתכם לקרוא, שב״ה כעבור שנה, שמחה ובעלה החזיקו בידיהם בן זכר מתוק, מקסים, בריא ושלם. 
הפרט המדהים בכל הסיפור הוא שבחודש השמיני, רופאת הנשים של שמחה לא הייתה מרוצה מהבדיקות, ראתה שמשהו לא תקין ושלחה אותה בדחיפות לרופא מומחה אחר. לא תתואר רמת הפחד שעלה בה... איך זה יכול להיות? במקביל, התקשרה פתאום נציגת שפרה ופועה, לבירור למה הוראת הקבע שלהם לארגון הוקפאה זה כמה חודשים. שמחה הופתעה מאוד למשמע המידע, ומיד הסדירה את כל מה שצריך. כשניגשה לאחר מכן לבדיקה אצל רופא מומחה, אליו הופנתה, לא נמצאה שום בעיה!  
 
תודה לה׳, כמו הסיפור המרגש של שמחה, הולכים ומצטברים עשרות סיפורי ניסים שמתגלגלים כאן בחולון, מתחת לעגלות התינוקות, שהאימהות שלהן זוכות לתמיכת הארגון. 
 
בואו גם אתם לקחת חלק בארגון הקדוש של הרבי, להגדיל את הכלים לשפע שהקב"ה רוצה להעניק לכל אחד ואחת. 
 
תורמים לארגון שפרה ופועה חולון
רואים ניסים וישועות
וגם זוכים במתנות שוות
 
על הניסים ועל המתנות
Give.org.il/nisim3
 
לפרטים: 054-6858559, ‭ 054-5784407
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.