מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תשפ״ג 12.03.2023

חב"ד השיקה בית הכנסת אורחים נייד שלישי והפעם ב'פוריה' • צפו

פעילות לב חב"ד מתרחבת: צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש השיק את "בית הכנסת אורחים" הנייד, השלישי במספר, המיועד לאירוח משפחות המאושפזים בבתי הרפואה והוקם בסיוע משפחת ריבקין מכפר חב"ד | המוקד העיקרי והמרכזי לניידת הזו מיועד להיות בצפון הארץ בדגש על בית הרפואה 'פוריה' הסמוך לטבריה, ובימים אלו עמלים על ייצור הניידות הבאות לבתי רפואה נוספים
חב
תמונות: באדיבות המצלם

ב"לב חב"ד" השיקו את 'בית הכנסת אורחים' הנייד, השלישי במספר, המיועד לאירוח משפחות המאושפזים בבתי הרפואה והוקם בסיוע משפחת ריבקין מכפר חב"ד.

השבוע הושקה ניידת מספר שלוש (!) בפרוייקט בית הכנסת אורחים נייד שמופעל על ידי שלוחי הרבי בבתי הרפואה הפועלים במסגרת אגף לב חב"ד של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש. הפרויקט נוסד על ידי משפחת ריבקין מכפר חב"ד, שתורמים בנדיבות להרחבת הפעילות.

"במסגרת פעילות השלוחים בבתי הרפואה נתקלים בצורך של בני משפחה לשהות לצד יקיריהם המאושפזים", מסביר הרב לוי מנדלזון מנהל לב חב"ד, "הדבר מביא לידי ביטוי את הוראת הרבי שבית חב"ד יהיה בבחינת 'אש"ל' - ותהיה בו לא רק רוחניות אלא גם אכילה, שתייה ולינה".

את היוזמה להקים בית חסד נייד, הגו אנשי החסד האחים הר"ר בנימין, יוסף ויעקב רבקין שקיימו 'נאה דורש ונאה מקיים והקימו בעצמם את בתי הכנסת אורחים הניידים שעומדים לרשות המבקרים בבית הרפואה 'שמיר' הסמוך לכפר חב"ד ומנוהלים בידי השליח בבית הרפואה הרב מענדי בקרמן.

כעת לראשונה פורצת הפעילות אל מחוץ לכפר חב"ד, כאשר מייסדי הפרוייקט האחים לבית רבקין יחד עם אמם הנכבדה הגב' יונה תחי' ממשיכים לתמוך ולסייע בגופם ובממונם להרחבת הפרוייקט ולמימון יחידות אירוח ניידות נוספות.

"המעלה הגדולה היא הניידות", מסביר הרב יעקב פינסון מנהל הפרוייקטים של לב חב"ד, ומצביע על האפשרות להסיע את בית הכנסת אורחים הנייד מבית רפואה אחד לשני.

"המוקד העיקרי והמרכזי לניידת הזו מיועד להיות בצפון הארץ בדגש על בית הרפואה 'פוריה' הסמוך לטבריה, ובימים אלו אנו עמלים על ייצור הניידות הבאות לבתי רפואה נוספים".

בתפילה שישמש רק למשפחות המגיעות לקראת לידה ומתוך בריאות איתנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.