מערכת COL | יום ט"ז אדר ה׳תשפ״ג 09.03.2023

שמחה רוטמן מדבר; 'כפר חב"ד' חוגג 2000 וכמה טיפים על רכבים

הסערה בעקבות הרפורמה המשפטית: יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן וחבר הכנסת מהעבר מדברים • וגם: שבועון "כפר חב"ד" חוגג 2000 גיליונות, בישיבה בכפר חב"ד עורכים ערב למקורבים ועוד שפע של תוכן לסוף השבוע
שמחה רוטמן מדבר; 'כפר חב
תמונות: ארכיון COL ובאדיבות המצלמים

הערב בתוכנית 'ליל שישי' ברדיו COL בהגשת הרצל קוסאשוילי: חבר הכנסת שמחה רוטמן, יו"ר וועדת חוקה ומשפט יהיה כאן וידבר על הסערה בעקבות הרפורמה המשפטית. "הייתי מעדיף לא להיות בכותרות" הוא אומר, וגם מגלה את דעתו: "ברור שהיתה עדיפה הדברות, אבל אין עם מי לדבר לצערי. גם ברגעים אלה כל הקריאות שלנו להידברות עם האופוזיציה נענו בסירוב. אז מה נעשה? נעצור בגלל זה?" הוא שואל. 


האזינו לתכנית המלאה >>>


בהמשך נטוס לטביליסי בגאורגיה, שגם שם מהומות ופורענות ברחובות בעקבות חוק אחר שעבר בקריאה ראשונית בפרלמנט. נשוחח עם השליח הרב מאיר קוזלובסקי שיספר על המצב הכאוטי בטביליסי, על צביונם של המפגינים ומה הם בעצם רוצים, וגם כמובן על ההכנות לחג הפסח בצל המהומות.

מזל טוב למגזין 'כפר חב"ד' שחוגג 2000 גיליונות. נשוחח עם העורך המיתולוגי הרב אהרון דב הלפרין שייתן סקירה על ימי הבראשית והליווי הצמוד של הרבי. על הלחצים שהופעלו מבית בעקבות נקיטת קו תקיף בעמת 'מיהו יהודי' והחזרת שטחים והמענה של הרבי על כך. מה הקו שמנחה את עורכי העיתון לאחר ג' תמוז? ומה צפוי באירוע ההצדעה החגיגי בדיוק בעוד שבוע באודיטוריום של אוניברסיטת תל אביב?

לאחר מכן אנחנו נישאר עדיין בכפר חב"ד. במוצאי השבת האחרונה התקיים 'ערב חב"ד' יוקרתי בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד. מה זה ועל מה זה? למי האירוע היה מיועד? נשמע על כך מהת' בנימין סובול שלומד בשיעור ג' בישיבה המרכזית בכפר חב"ד. הוא גם יספר על המחשבה מאחורי המיזם המרגש, על התגובות של המוזמנים, וגם, למה אירוע כזה לא מתקיים מידי שנה?

הערב אנחנו חונכים בתוכנית 'פינת ייעוץ' מקצועית. במסגרתו נעלה מידי פעם בעלי מקצוע ממגוון תחומים שייתנו לגלושים ולמאזינים עצות זהב בתחום עיסוקם. המרואיין הערב הוא ר' משה גמרו, הבעלים של רשת המוסכים משה גמרו ובניו, שידבר על עולם הרכב. כל כמה זמן עושים טיפול לרכב? כמה אמור לעלות טיפול רגיל, כמה טיפול עם החלפת פלגים ובלמים? מה זה טוטאל לוס, והאם תמיד כדאי לגשת למוסך ההסדר של חברת הביטוח?

לסיום, עורך הדין בהווה וחבר הכנסת לשעבר יצחק גאגולה, ידבר כאן על המניעים האמיתיים של מי שעומד מאחורי ההפגנות וההסתה ברחובות. על התמהיל האנושי השונה בכנסת בתקופת כהונתו כחבר כנסת מטעם ש"ס לפני כשני עשורים. והוא גם יבחר את הניגון החב"די האהוב עליו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.